تخليه حباب يا اصلاح قيمت‌ها؛ آيا روزهاي خوش بورس تهران رو به پايان است؟

۱۰۲ بازديد

همزمان با ادامه روند نزولي شاخص بورس تهران اين دغدغه در ميان سهامداران بازار سرمايه ايران به وجود آمده كه آيا جو منفي اين روزهاي بورس تهران، آغاز تركيدن حبابي است كه برخي كارشناسان از ماه‌ها گذشته نسبت به آن هشدار مي‌دادند و يا تنها يك اصلاح قيمت كوتاه مدت است؟

اسامي بازيگران فيلم زيرنظر

۱۸۶ بازديد

فيلم “زيرنظر”، فيلمي ايراني به كارگرداني مجيد صالحي و تهيه كنندگي محمد شايسته و رامبد جوان است. اين فيلم در ژانر كمدي-خانوادگي در سال ۹۷ ساخته و بعد از پايان سي و هشتمين جشنواره فجر و مدتي قبل از شيوع كرونا اكران شد كه بعد ازمدتي به تعطيلي سينما ها منجر شد. اين فيلم كه اكران عمومي آن لغو شد حالا قرار است براي اولين بار به صورت آنلاين اكران شود. ”زيرنظر” فيلمي متفاوت و جذاب است كه در آن چندين بازيگر نام آشنا و حرفه اي هنرنمايي مي كنند. در ادامه اين بخش به معرفي كامل اين فيلم، از جمله: خلاصه داستان، ليست كامل اسامي بازيگران و نقد آن مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

بيوگرافي پويا قاسمي طاري همسر لاله صبوري

۵۵۴ بازديد

همسر امريكايي لاله صبوري, اين بازيگر سينما و تلويزيون, بعد از جدايي از همسر اولش و ازدواج در سن پايين با “پويا قاسمي طاري” متولد امريكا آشنا شده و ازدواج ميكند، اما به دليل موقيعت شغلي همسرش، اكنون از هم جدا زندگي ميكنند . در جديدترين مصاحبه لاله صبوري درباره همسر امريكاييش كه مهمان برنامه جي پلاس بود ناگفته ها و رمز و راز همسرش را بازگو كرده كه در ادامه فيلم و عكس را مشاهده كنيد

مبتلايان به كروناويروس 10 سال زودتر از آنچه كه طبيعي بوده است مي ميرند

۹۲ بازديد

مبتلايان به كروناويروس 10 سال زودتر از آنچه كه طبيعي بوده است مي ميرند

براساس يك مطالعه جديد از دانشگاه گلاسگو ، حتي در حالي كه آمار مرگ و مير جهاني COVID-19 در حال افزايش است ، ممكن است تأثير ويروس در حال كم شدن باشد.

بيوگرافي جوهر توكتاش فوتباليست تركيه اي

۱۳۱ بازديد

جوهر توكتاش فوتباليست تركيه اي پسر ۵ ساله خود را به خاطر كرونا با بالش خفه كرد. بيوگرافي كامل و تصاوير و سوابق فوتبالي و عكس همسر  و پسرش و علت كشتن و به قتل رساندن پر كوچكش را ميخوانيد



بيوگرافي نگار جواهريان

۱۱۱ بازديد

نگار جواهريان، بازيگر توانا و حرفه اي تئاتر، سينما و تلويزيون ايران است. او كه بيشتر در سينما و تئاتر فعاليت دارد، كمتر در تلويزيون ديده شده است. حالا با خبر اكران فيلم سينمايي “طلا” از شبكه خانگي، تصميم به معرفي يكي از بازيگران اصلي اين فيلم جنجالي يعني نگار جواهريان گرفتيم. در ادامه ي اين مطلب، به بيوگرافي كامل اين بازيگر، فيلم شناسي و عكسهاي جديد او و همسرش مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

موارد مصرف و عوارض داروي ديلتيازم

۱۶۴ بازديد
 ديلتيازم چه نوع دارويي است؟ قبل از مصرف آن چه نكاتي لازم است؟ در چه مواردي مصرف مي شود و عوارض آن چيست؟ آيا درمان بالابودن فشار خون ماثر است؟ شايد شما بخواهيد از اين نوع دارو استفاده كنيد. در ادامه اين مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه بديلتيازم پاسخ داده مي شود. با ما همراه باشيد.

بيوگرافي و عكسهاي خانواده رايان سرلك بازيگر نقش كاوه در زيرخاكي

۱۲۲ بازديد

رايان سرلك بازيگر، متولد ۱۳۹۲ كه اين روزها در “سريال زيرخاكي” در نقش كاوه پسر پريچهر و فريبرز و فيلم راند چهارم بازي كرده است، در ادامه بيوگرافي كامل شخصي و هنري و پدر و مادر و فيلم شناسي و اينستاگرام وي را بطور كامل ميخوانيد.

بيوگرافي مهشيد جوادي

۳۷۹ بازديد

بازيگر نقش مرضيه مقدم در سريال بچه مهندس 3‎ كيست؟ بيوگرافي مهشيد جوادي را به همراه سوابق هنري اش در ادامه اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.

بيوگرافي بهناز جعفري و همسرش

۱۱۷ بازديد

بهناز جعفري در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وي فارغ‌التحصيل رشته ادبيات نمايشي از دانشگاه آزاد اسلامي است[۱]. اولين فيلم او كه در نقش كوتاهي در آن حضور داشت روسري آبي در سال ۱۳۷۳ بود. او براي بازي كوتاهش در فيلم «خانه‌اي روي آب»، ساخته بهمن فرمان‌آرا از بيستمين جشنواره فيلم فجر، سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مكمل زن را گرفت.[۱]