تبريك تولد به شيوه‌اي زشت و ناپسند كه در فضاي مجازي پربيننده شده

۲۴ بازديد

فضاي مجازي پر شده است از ويدئوهاي عجيب و غريب كه افراد براي جذب فالوور منتشر مي كنند. يكي از ويدئوهاي مرسوم فضاي مجازي فيلم هاي تولد است كه هركس به شيوه اي آن را برگزار مي كند. امروز در پرشين وي مي خواهيم ويدئويي از يك تبريك تولد زشت اينستاگرامي را براي شما قرار دهيم كه پربيننده شد

تبريك تولد زشت اينستاگرامي

در اين ويدئو يك تبريك تولد زشت در فضاي مجازي را مي بينيد كه پربيننده شده است

ويدئويي از تولد عجيب يك جوان در خيابان

عكس چهره زيبا و بدون آرايش گلوريا هاردي همسر ساعد سهيلي

در اين گزارش به تبيين تعدادي از آسيب ها و تهديدات فضاي مجازي در عرصه فرهنگي و اجتماعي مي پردازيم. اين آسيب ها و تهديدات عبارت است از:

۱- ايجاد تغيير در حوزه فرهنگي و سبك زندگي

كارشناسان معتقدند كه ابزارهاي ارتباطي اگر چه انسان ها را وارد فضاي اجتماعي بزرگتري در محيط مجازي مي كند و ارتباطات آنها را توسعه مي دهد، اما در عمل و در زندگي واقعي، مواجه با يك نوع «تفرّد» و كاهش مسئوليت اجتماعي در بين مردم به خصوص جوانان هستيم.

تبريك تولد زشتفضاي مجازي

۲- تخريب چهره و شخصيت هاي معروف و تاثيرگذار

امروزه به جهت عدم كنترل و عدم مسئوليت پذيري كاربران فضاي مجازي مشاهده مي شود كه , با توليد و پخش شايعات مختلف، به راحتي كمپين هايي عليه شخصيت هاي مورد اعتماد , جامعه در حوزه هاي مختلف راه اندازي و باعث تخريب چهره آنها مي شود. به بهانه ويدئو تبريك تولد زشت اينستاگرامي درباره عادت هاي بد فضاي مجازي صحبت مي كنيم.

۳- تقويت عصبيت هاي بيجاي قومي و قبيله اي

در اين زمينه بايد گفت به طور معمول اجتماعات قومي چه در قالب مجازي و چه به صورت واقعي به همبستگي هاي قومي منجر مي شود و روح جمعي در ميان اعضاي شبكه ايجاد مي كند. ولي چنانچه عصبيت هاي قومي در قالب فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي افزايش يابد، مي تواند هويت ملي را كمرنگ و متاثر از هويت قومي سازد.

تبريك تولد زشتآسيب هاي فضاي مجازي

۴- به خطر افتادن حريم خصوصي و حقوق افراد جامعه

متاسفانه در سال هاي اخير كه مواجه با رواج بي رويه و بدون تعهد بسياري از كاربران در عرصه فضاي مجازي هستيم، بسياري از مواقع ديده مي شود كه حريم خصوصي افراد مورد هجمه ودستبرد قرار مي گيرد و آبرو و حيثيت افراد به راحتي مورد خدشه قرار مي گيرد.

۵- وقوع جرايم مالي و كلاهبرداري هاي كلان در فضاي مجازي

در اين خصوص مي توان به ظهور جرائم رايانه اي، كلاهبرداري هاي كلان از طريق شبكه هاي مجازي، فروش مواد مخدر و غيره اشاره كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.