بيوگرافي ساشا سبحاني

۲۵۰ بازديد

بيوگرافي كامل ساشا سبحاني و همسرش و منبع درآمد وي به همرا عكس هاي جديد و اينستاگرام اين آقازاده ايراني را ببينيد.

بيوگرافي حسن آقاميري روحاني معروف و همسرش + حواشي

۱۸۸ بازديد

بيوگرافي كامل حسن آقاميري روحاني معروف و محبوب و همسرش و همچنين حواشي به همراه اينستاگرام اين چهره بخوانيد.

بيوگرافي رحيم آقاخان 50امين امام شيعيان اسماعيلي

۱۸۰ بازديد

‏بيوگرافي رحيم آقاخان 50امين امام شيعيان اسماعيلي و همسرش + عكس را به همراه جزئيات در ادامه اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.

شمار مبتلايان كرونا از مرز يك ميليون نفر گذشت

۱۱۵ بازديد

شمار مبتلايان به ويروس كرونا در جهان از مرز يك ميليون نفر گذشت. اين در حالي است كه در كمتر از يك هفته پيش تعداد مبتلايان ۵۰۰ هزار نفر اعلام شده بود و اكنون ظرف تنها چند روز دو برابر شده است.

جدول حداقل دستمزد كارگران در سال ۹۹ با ۲۱ درصد + رقم پايه حقوق

۳۶۵ بازديد

بعد ار نشست ها و چانه زني ها در نهايت، حداقل دستمزد كارگردان در سال ۹۹ مشخص شد كه اين رقم با افزايش ۲۱ درصدي حداقل دستمزد محاسبه ميشود جزئيات خبر و رقم پايه حقوق و افزايش حداقل حقوق كارگرها را در سال ۹۹ و جدول پايه حقوق و دستمزد كارگران در سال ۹۹ را در حرف تازه مشاهده كنيد

تري فلوپرازين چه نوع دارويي است؟ + عوارض

۱۲۴ بازديد

تري فلوپرازين چه نوع دارويي است؟ قبل از مصرف آن چه نكاتي لازم است؟ در چه مواردي مصرف مي شود و عوارض آن چيست؟ آيا در درمان روان پريشي و اختلالات پسيكوتي ماثر است؟ شايد شما بخواهيد از اين نوع دارو استفاده كنيد. در ادامه اين مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه تري فلوئوپرازين  پاسخ داده مي شود. با ما همراه باشيد.

بيوگرافي و عكسهاي جديد علي فاني خواننده به طاها به ياسين

۳۶۶ بازديد

علي فاني متولد ۱۳۶۷ مهندس صنايع است كه صداي او را در قطعه تجلي طاها و به طاها و به ياسين شنيديد، اما شايد با چهره و عكس و بيوگرافي او آشنا نباشيد، به همين مناسبت ما در “مجله حرف تازه” بيوگرافي كامل شخصي و مذهبي و سال شروع فعاليت مذهبي و آثار جديد و سن و محل تولد و آيدي اينستاگرام وي را برا شما عزيزان منتشر كرديم

«استند‌ آپ كمدي» در دبي؛ اجراهاي پررونق كمدين‌هاي سرشناس و محلي

۱۱۵ بازديد

شهر دبي علاوه بر جنبه‌هاي گوناگون تجاري و تفريحي با برنامه‌هاي متنوع استند آپ كمدي به يكي از مراكز اصلي طنز و كمدي در منطقه تبديل شده است.

اجراي «جو كوي»Jo Koy ستاره بين‌المللي استند آپ كمدي در دبي گوياي آنست كه كمدي موضوعي جهاني است، با اين حال استعدادهاي خانگي و محلي زيادي هم اينجا هستند كه در اين رشته كار مي كنند.

 

سريال چارسو مضموني كمدي

۱۳۲ بازديد

سريال چارسو مضموني كمدي دارد، در 13 قسمت  40 دقيقه‌اي از شبكه نما و اپليكيشن تلوبيون و سپهر معاونت فضاي مجازي رسانه ملي پخش خود را از روز گذشته ساعت 15:15 آغاز كرده است و در هر قسمت سريال چارسو يك موضوع مطرح و دوران‌هاي مختلف به آن پرداخته مي‌شود.

فيلم سينمايي “راند چهارم” فيلمي به كارگرداني عليرضا اميني

۱۱۹ بازديد

فيلم سينمايي “راند چهارم”، فيلمي به كارگرداني عليرضا اميني و تهيه كنندگي مرتضي شايسته است. اين فيلم كه اوايل دي ماه ۱۳۹۸ فيلمبرداري ان آغاز شده بود حالا تصاوير تازه از گريم بازيگران آن منتشر شده است. اين فيلم دوازدهمين ساخته سينمايي عليرضا اميني محسوب مي شود. در ادامه اين بخش به معرفي كامل اين فيلم، از جمله: خلاصه داستان، ليست كامل اسامي بازيگران و نقد آن مي پردازيم. با ما همراه باشيد.