بيوگرافي و عكس هاي آتنه فقيه نصيري | بازيگر

۱۳۸ بازديد

آتنه فقيه نصيري، بازيگر حرفه اي و تواناي تئاتر، سينما و تلويزيون ايران است. او كه بيشتر به عنوان بازيگر در سينما و تلويزيون فعاليت دارد، اين روزها كمتر بر روي صحنه تئاتر ديده شده است. حالا با خبر پخش سريال “شمعدوني“، تصميم به معرفي يكي از بازيگران اصلي اين سريال تلويزيوني يعني آتنه فقيه نصيري گرفتيم. در ادامه ي اين مطلب، به بيوگرافي كامل اين بازيگر، فيلم شناسي و عكسهاي جديد او و همسرش مي پردازيم. با ما همراه باشيد.




دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا يك سال ديگر رژيم تحريم هاي يكجانبه عليه كره شمالي را تمديد كرد.

۱۲۱ بازديد

به گزارش اسپوتنيك در بيانيه دفتر خبري كاخ سفيد كه روز چهارشنبه منتشر شد، اينطور آمده است.

موارد مصرف و عوارض قرص اسپيرونولاكتون

۱۴۳ بازديد

اسپيرونولاكتون چه نوع دارويي است؟ قبل از مصرف آن چه نكاتي لازم است؟ در چه مواردي مصرف مي شود و عوارض آن چيست؟ آيا درمان نارسايي قلبي و اختلالات كبدي ماثر است؟ شايد شما بخواهيد از اين نوع دارو استفاده كنيد. در ادامه اين مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه با اسپيرونولاكتون پاسخ داده مي شود. با ما همراه باشيد.



حسن موش شرور قلعه حسن خان كيست؟

۷۹ بازديد

حسن موش شرور معروف منطقه قلعه حسن خان تهران واقع در شهرك قدس توسط پليس دستگير شد كه در ادامه جزئيات دستگيري و عكس و بيوگرافي و سوابق وي را  ميخوايد

اسامي بازيگران فيلم خط ويژه + زمان پخش و تكرار

۸۸ بازديد

فيلم “خط ويژه”، فيلمي به كارگرداني مصطفي كيايي و تهيه كنندگي منصور لشكري قوچاني است. اين فيلم در ژانر اجتماعي در سال ۹۱ ساخته شد. و براي اولين بار در اسفند ۱۳۹۲ در سينماهاي ايران به اكران درآمد. حالا اين فيلم قرار است از رسانه ملي به نمايش درآيد. در ادامه اين بخش به معرفي كامل اين فيلم، از جمله: خلاصه داستان، ليست كامل اسامي بازيگران و زمان ديقيق پخش آن مي پردازيم. با ما همراه باشيد.



معرفي كامل و خلاصه داستان فيلم كروئلا Cruella

۲۳۵ بازديد

فيلم “كروئلا” يا بانام اصلي Cruella‎, فيلم آمريكايي به كارگرداني گريگ گلپسي و تهيه كنندگي اندرو گان است. اين فيلم در ژانر كمدي-ماجراجويي و جنايي در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و به مدتي است كه در انتظار اكران است. اين فيلم با شرح ماجراي شخصيت كروئلا دويل، به پيش ‌زمينه‌ي انيميشن مشهور صد و يك سگ خالدار مي پردازد. “كروئلا” كه به عنوان جديدترين ساخته لايو اشكن و پربازيگر والت ديزني است، پيش بيني مي شود با استقبال قابل توجهي از مردم و منتقدين رو به رو شود. در ادامه اين بخش به معرفي كامل اين فيلم، از جمله: خلاصه داستان، ليست كامل اسامي بازيگران و زمان اكران آن مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

بيوگرافي نسيم و نغمه مقصودلو خواهر امير تتلو

۳۳۳ بازديد

نسيم و نغمه مقصودلو خواهران امير تتلو كيستند؟ بيوگرافي و تصاوير نسيم و نغمه مقصودلو به همراه تصاوير آنها را در ادامه اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.