حسن موش شرور قلعه حسن خان كيست؟

۸۱ بازديد

حسن موش شرور معروف منطقه قلعه حسن خان تهران واقع در شهرك قدس توسط پليس دستگير شد كه در ادامه جزئيات دستگيري و عكس و بيوگرافي و سوابق وي را  ميخوايد

حسن موش شرور قلعه حسن خان تهران كيست؟

خرداد ماه ۹۹ يكي از شروران مشهور در  قلعه حسن خان شهرستان قدس دستگير شد. اين شرور اقدام به بستن معابر و قدرت نمايي در بخشي از منطقه شهر قدس مي كرد كه به دليل وجود حرم امامزاده حضرتين به نام بلوار امام زاده نام گذاري شده است.

شهرستان قدس قبل از زمان پيش از تبديل شدن به شهرستان و در حالي كه بخشي از شهرستان شهريار بود از مشكل وجود اراذل اوباش و اشرار رنج مي برد. بسياري از شرورهاي اين منطقه با القاب مختلفي مانند نادر ۲۰۰۰، حسن موش و… در بخش هاي مختلف اين شهر دست به اقداماتي مثل زورگيري و بستن معابر مي كردند.

دستگيري حسن موش ؛ شرور شهر قدس كيست؟ - سايت خبري شايانيوز

جزئيات دستگيري حسن موش

۲۷ خرداد ۹۹ با دستور مقام قضايي شرور مشهور ملقب به حسنموش در حين بستن يك معبر در منطقه امامزاده كه محله اي نسبتا خلوت در شهرستان قدس يا قلعه حسن خان است دستگير شد.

قلعه حسن خان كجاست؟

نام قلعه حسن خان را اميرتومان (ميرشكار قاجار) با علاقه اي كه به پسر خود داشت با ساخت قلعه اي روي اين منطقه نهاد. شهر قدس كه تا قبل از تأسيس شهرداري در سال ۱۳۶۸ تحت نام قلعه حسن خان شناخته مي‌شد، روستايي كوچك و قلعه مانند در حاشيه غربي تهران و پائين روستاي وردآورد و كارواسرا سنگي بود. در جبهه شمالي آن كاووسيه ، در جبهه غربي سرخ حصار ، در جبهه شرقي اسماعيل آباد شهرك ابريشم فعلي و در جبهه جنوبي آن ورامينك قرار داشت.

 

در سال ۱۳۶۸ شهر قدس از رشد روستاي قلعه حسن خان و ادغام آن با نقاط ديگري مانند سرخ حصار، كاووسيه، اسماعيل آباد و شهرك بهشتي به وجود آمده‌است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.