تبريك شب يلدايي محسن تنابنده با رقص بازيگران سريال پايتخت

۲۳ بازديد

محسن تنابنده بازيگر معروف كشورمان است كه اوج محبوبيت اين بازيگر براي بازي در سريال پايتخت و نقش نقي معمولي بود. اين بازيگر جوان ازدواج كرده ولي فرزندي ندارد. امروز در پرشين وي مي خواهيم ويدئويي از تبريك يلدايي محسن تنابنده را براي شما قرار دهيم. با ما همراه باشيد

تبريك يلدايي محسن تنابنده بازيگر

محسن تنابنده با انتشار ويدئوي زير نوشت:

يلداتون مبارك

اين ويدئو تبريك يلدايي محسن تنابنده است

ويدئويي از رقص بازيگران سريال پايتخت

درباره محسن تنابنده بيشتر بدانيد

محسن تنابنده در ۲۶ فروردين ۱۳۵۴ از يك خانوادهٔ دامغاني در تهران زاده شد. تنابنده به‌طور حرفه‌اي فعاليت بازيگري خود را در عرصهٔ تئاتر يك سال قبل از ورودش به دانشگاه، در سال ۱۳۷۴ با بازي در نمايش بارعام و پس از آن نمايش جريان عصبي كه , هر دو اثر نوشته و كار حسن وارسته است آغاز كرد.

تبريك يلدايي محسن تنابندهمحسن تنابنده

پس از تجربهٔ چند نقش در تئاتر با اين كارگردان، با بازي در فيلم دانه‌هاي ريز برف , به كارگرداني عليرضا اميني در سال ۱۳۸۲ وارد سينما شد، البته او در طول دوران حرفه‌اي خود همواره علاوه بر بازيگري به نويسندگي و بازيگرداني نيز مشغول بوده‌است. به بهانه تبريك يلدايي محسن تنابنده درباره او بيشتر صحبت مي كنيم.

تبريك يلدايي محسن تنابندهمحسن تنابنده بازيگر

تنابنده در سال ۱۳۸۸ براي بازي در فيلم‌هاي سنگ اول و هفت دقيقه تا پائيز و در سال ۱۳۹۵ براي بازي در فيلم فراري سيمرغ بهترين بازيگر نقش اول مرد از جشنوارهٔ فيلم فجر دريافت كرده‌است. او در سال ۱۳۸۶ براي بازي در فيلم استشهادي براي خدا برندهٔ سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد جشنوارهٔ فيلم فجر شد. تنابنده همچنين موفق به دريافت جوايز مختلفي از ديگر جشنواره‌هاي داخلي و خارجي شده‌است.

بازيگر معروفبازيگر معروف

بازي او در سريال پايتخت در نقش نقي معمولي در ذهن‌ها ماندگار شد.او همچنين در سريال شاهگوش در سه نقش با گريم‌هاي متفاوت ظاهر شد، از ديگر نقش‌هاي عجيب او بازي در نقش يك پيرزن در سريال ابله است. تنابنده در فيلم محمد رسول‌الله نقش ساموئل يهودي را بازي كرده كه بيشتر ديالوگ‌ها را با زبان عبري بيان مي‌كند.

جشن عقد كيميا گيلاني مجري تلويزيون در كنار همسر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.