بيوگرافي هارو بازيگر ژاپني نقش آسا در سريال آسا

۱۰۴ بازديد

بيوگرافي هارو بازيگر ژاپني نقش آسا در سريال آسا

هارو بازيگر نقش آسا در سريال آسا است كه علاوه بر ژاپن در كشورهاي ديگر از جمله ايران نيز پربيننده شد. با بيوگرافي اين بازيگر آشنا شويد.

علت و دليل تشنگي زياد چيست؟

۵۰ بازديد

هيچ شكي نيست كه آب خوردن هزار و يك فايده براي بدن دارد اما احساس تشنگي زياد هم طبيعي نيست و بايد اشكالي در كار باشد. عموما اين اشكال به نوع تغذيه و سبك زندگي شما يا مسائل پزشكي مربوط مي شود.

بيت‌كوين چيست؟

۴۵ بازديد

بيت‌كوين (به انگليسي: Bitcoin) يك رمزارز و نظام پرداخت جهاني[۱] با كاركردهاي مشابه پول بي‌پشتوانه است، ولي از نظر حقوقي هنوز هيچ كشوري آن را به عنوان پول قانوني به رسميت نشناخته‌است.

آموزش پخت ماش پلو + عكس

۵۸ بازديد

ماش پلو ساده يا دمي ماش پلو يكي از غذا‌هاي ساده، سالم و مقوي ايرانيه. ماش پلو به روش‌هاي مختلفي تهيه ميشه. اما دمي ماش ماش پلو كته‌اي بدون گوشت و مرغ غذايي ساده و راحتيه كه به دليل وجود ماش ارزش غذايي زيادي هم داره. در ادامه با دستور پخت ماش پلوي ساده كته‌اي يا دمي ماش بدون گوشت و مرغ به صورت مرحله به مرحله آشنا خواهيد شد.

بازيگران سريال داستان ما (This is us) سريالي آمريكايي

۴۷ بازديد

"داستان ما" (This is us) سريالي آمريكايي در ژانر درام-رومانتيك است كه دن فوگلمن براي نمايش در شبكه ان‌بي‌سي ساخته است. سريال به صورت مختصر داستان زندگي يك خانواده را در زمان‌هاي مختلف روايت مي‌كند و هرچه جلوتر مي‌رود بيننده بيشتر به درون زندگي و مشكلات شخصيت‌ها كشيده مي‌شود. بد نيست بدانيد در ابتدا شبكه ان‌بي‌سي تنها سفارش يك فصل ۱۸ قسمتي را به سازندگان اين سريال مي‌دهد، ولي بدليل استقبال زياد مخاطبان، ساخت اين سريال تا فصل پنجم ادامه پيدا مي‌كند.