بيوگرافي هاجر دباغي فوتباليست تيم ملي فوتبال بانوان و خانواده +عكس

۳۰ بازديد

بيوگرافي هاجر دباغي فوتباليست تيم ملي فوتبال بانوان و خانواده +عكس و اينستاگرام او را در اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.

علت محروميت فرهاد مجيدي از فعاليت در فوتبال،مسابقات و ورود به ورزشگاه چيست؟

۱۳ بازديد

كميته اخلاق با صدور حكمي فرهاد مجيدي را از هرگونه فعاليت ورزشي محروم كرد. بازگشت او به فوتبال مشروط به گرفتن تاييديه از كميته است.

ماجراي محروميت محمدحسين كنعاني زادگان از تيم ملي فوتبال چه بود؟

۲۰ بازديد
محمدحسين كنعاني زادگان به پرداخت 20 ميليون تومان جريمه و دو جلسه محروميت از سوي كميته ي اخلاق محكوم شد.

شرط‌ بندي 200ميليون توماني سارق حرفه اي براي سرقت 100 موبايل

۱۴ بازديد

سارق سابقه‌دار در زندان شرط بست كه پس از آزادي 100گوشي تلفن همراه سرقت كند و شرط 200ميليون توماني را برنده شود اما در چهارمين سرقت، بازنده اين شرط‌بندي شد.

طرز تهيه كتلت متفاوت با سويا و گوشت چرخ كرده

۱۵ بازديد

كتلت لبناني با گوشن چرخ كرده و سويا درست مي شود. طرز تهيه و دستور پخت اين غذا ناني را كه براي شام مناسب است در ادامه به نقل از خراسان بخوانيد:

اسامي بازيگران و خلاصه داستان سريال (اميلي در نيومون)

۲۴ بازديد
سريال كانادايي اميلي در نيومون در 46 قسمت جذاب و بر اساس رماني با همين نام و بر پايهٔ داستاني از لوسي ماد مونتگمري در سال 1998 ساخته شد

 

بيوگرافي و علت كشف حجاب (سارا باهنر) بازيگر + عكس كشف حجاب و مهاجرت

۲۰ بازديد
سارا باهنر بازيگر سينما و تلوزيون ايران ، كشور را به مقصد تركيه و شبكه جم ترك كرد. در پي اين مهاجرت سارا باهنر كشف حجاب كرد.

 

جو مانچين تمام توجه را به خود جلب مي كند

۱۵ بازديد

واشنگتن-دموكرات هاي سنا بعد از ظهر 28 جولاي بالا رفتند: بالاخره يك بسته زيربنايي دو حزبي كه به تأخير افتاده بود بالاخره جمع شد و بسياري از سناتورها مشتاق بودند كه اين لايحه را به پايان برسانند و با يك قطعه چند ميليارد دلاري از قوانين اقتصادي ، اقليمي و اجتماعي پيش بروند.

سريال «همسايه» جايگزين گاندو مي شود+ تيزر و اسامي بازيگران

۲۹ بازديد

سريال «همسايه» به كارگرداني محمدحسين غضنفري و تهيه‌كنندگي علي پوركياني به زودي جايگزين سريال «گاندو» در شبكه سه سيما مي شود و از اولين آنونس اين سريال به تازگي رونمايي شده است كه مي توانيد آنونس اين سريال را در ويديوي بالا تماشا كنيد.

عكسي دردناك از نگاه بهت آميز كاظم هژيرآزاد بر پيكر بي جان پسرش آرمان

۱۵ بازديد

كاظم هژيرآزاد بازيگر سرشناس تئاتر، سينما و تلويزيون روز گذشته پسر كوچكترش آرمان را بر اثر ابتلا به كرونا در 36 سالگي از دست داد.