بيوگرافي هاجر دباغي فوتباليست تيم ملي فوتبال بانوان و خانواده +عكس

۳۱ بازديد

بيوگرافي هاجر دباغي فوتباليست تيم ملي فوتبال بانوان و خانواده +عكس و اينستاگرام او را در اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.

 

 هاجر دباغي » طوفان زرد: سايت سپاهان

بيوگرافي هاجر دباغي

بيوگرافي هاجر دباغي از فوتباليست‌هاي با استعداد تيم ملي بانوان فوتبال كشورمان بوده كه توانسته در مسابقات آسيايي براي ايران بدرخشد .

او متولد ۲ فروردين ۱۳۷۸ در خميني شهر اصفهان بوده و در پست مهاجم بازي مي‌كند

قد او 177 سانتيمتر است

بيوگرافي كيروش استنلي فوتباليست

شروع فوتبال

هاجر دباغي سال ۱۳۹۵ به صورت حرفه‌اي وارد فوتبال شد و با تيم آينده‌سازان ميهن اصفهان توانست قهرمان ليگ برتر فوتبال بانوان شود و اين افتخار را به دست آورد تا در ليگ برتر ايران به يكي از بهترين مهاجم ها تبديل شود.

 

درخشش در سپاهان

هاجر دباغي در حال حاضر در تيم سپاهان بازي مي كند و از مهاجمان ليگ برتر بوده كه توانسته عنوان تا به حال 33 گل را براي سپاهان به ثمر برساند.

  • همچنين ببينيد بيوگرافي الناز ركابي و همسرش سنگ نورد

او ۴ سال سابقه بازي در ليگ برتر كشورمان را دارد و پنج سال لباس تيم ملي ايران را برتن كرده است و در رده هاي مختلف ملي براي ايران بازي كرده و با ۶ گل به ثمر رسانده است

 

بازي هاي ملي هاجر دباغي

در سال ۲۰۱۴ در تيم زير ۱۶ سال ايران بازي كرد و يك گل را به ثمر رساند و در سال ۲۰۱۸ به تيم ملي بزرگسالان دعوت شد و ۸ بازي انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده است .

 

هاجر دباغي درباره حذف تيم ملي فوتبال ايران در رنكينگ فيفا مي‌گويد براي دور دوم انتخابي المپيك از اواخر اسفند ۱۳۹۷ در اردو بوده و لحظه تحويل سال در اردو حضور داشته است اما توجه نكردن مسئولان براي برگزاري اردو و مسابقات باعث شده تا ايران از رنكينگ فيفا حذف شود و تمام زحمات آنها بر باد برود

 

پيج اينستاگرام

در اينستاگرام ميتوانيد با آيدي hajar.dabbaghi20 خانم هاجر دباغي را دنبال كنيد

او در اينستاگرامش نوشته:

من ياد گرفته ام برايِ موفق شدن ، هر ثانيه در حالِ تلاش باشم . ياد گرفته ام از هيچ كس جز خودم توقعي نداشته باشم . ياد گرفته ام در نهايتِ سختي و مشكلات هم بجنگم و اميدوار باشم . ياد گرفته ام كه هيچ لذتي بالاتر از خوبي هاي بي توقع نيست . و من خوب خواهم بود ؛ حتي اگر همه ي جهان ، بد باشند ، و من اميدوار خواهم بود ؛ حتي اگر ياس و نوميدي ، بر پيكره ي عالم ، سايه گسترده باشد . و من موفق خواهم شد ؛ حتي اگر تمامِ جهان بگويند ؛ ممكن نيست ... من نقطه ي پرگارِ دنيايِ خودم هستم ، اين منم كه تعيين مي كنم فرداي من چگونه خواهد بود

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.