بيوگرافي كامل احسان عليخاني

۱۱۲ بازديد

احسان عليخاني (زادۀ ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران) تهيه‌كننده، مجري تلويزيوني، دستيار كارگردان و كارگردان اهل ايران است.

بيوگرافي دكتر اسماعيل يزدي پدر دندانپزشكي نوين + زندگي شخصي و درگذشت

۱۴۶ بازديد

دكتر اسماعيل يزدي در سال ۱۳۱۰ در شهر قزوين به دنيا آمده و در ۲۳ اسفند ۹۸ بر اثر كرونا درگذشت . او برادر ابراهيم يزدي وزير خارجه دولت موقت و دبير كل نهضت آزادي و دوست نزديك و پزشك دكتر مصدق و بنيانگذار بيمارستان پارس و از برجسته‌ترين جراحان فك و صورت در خاورميانه بود بيوگرافي كامل شخصي و خانواده و همسر و فرزندان و تصاوير وي را در مجله حرف تازه مرور كنيد

آيا مصرف ويتامين دي D به درمان كرونا ويروس كمك مي كند؟

۱۰۰ بازديد

آيا مصرف ويتامين دي D در درمان كرونا ويروس كمك مي كند؟ اين روزها با شيوع ويروس كرونا در كشور و نگراني بيش از بيش هموطنان، پيشنهاد هاي بسياري براي تقويت سيستم ايمني بدن داده مي شود. بعد از توصيه مصرف ويتامين C اينبار خبر از مصرف ويتامين D داده مي شود و مصرف آن را ضروري اعلام مي كنند. براي بررسي اين موضوع مهم با ما همراه باشيد.

بيوگرافي و عكس سيد حسن قزويني روحاني ميشيگان در ميتينگ برني سندرز

۲۲۸ بازديد

سيد حسن قزويني روحاني ميشيگان در مينينگ انتخاباني برني سندرز كيست و چه سوابقي دارد و كجا به دنيا امده است؟ بيوگرافي كامل وي و سوابق و فعاليت ها و محل زندگي وي را در مجله حرف تازه مرور ميكنيم

چگونه به آرايشگاه برويم تا كرونا نگيريم؟

۱۰۰ بازديد

با نزديك شدن نوروز و سال جديد، به مراتب رفتن به آرايشگاه و اصلاح موي سر بيشتر مي شود. اما در شرايطي كه كشور در شرايط بحراني كرونا قرار دارد، چگونه به آرايشگاه برويم تا كرونا نگيريم؟! در ادامه اين مطلب به پاسخ اين سئوال و نكات لازم پيرامون آن مي پردازيم تا نگراني شما عزيزان در اين رابطه به پايان رود. با ما همراه باشيد.

آموزش سبزه آبشاري و معلق مدل جديد و فانتزي

۲۰۶ بازديد

آموزش سبزه آبشاري و معلق مدل جديد و فانتزي را در مجله شبونه مرحله به مرحله برايتان آموزش داده ايم.

كره جنوبي به دنبال قتل كروناويروس بيش از 3000 كشته در سراسر جهان است

۱۰۲ بازديد

سئول / پيج (رويترز) - كره جنوبي به دنبال قتل عليه رهبران يك كليساي مخفي در قلب شيوع كرونوي ويروس خود در روز دوشنبه در حالي كه تعداد كشته شدگان جهاني بالاتر از 3000 نفر بود و استان چين در لرزه خيز از سقوط موارد جديد خبر داد.

كورتون چيست؟ انواع كورتيكواستروئيد و عوارض آن

۱۱۶ بازديد

كورتون چيست؟ انواع داروي كورتيكواستروئيد كدامند و چه عوارضي دارند؟ رابطه مصرف كورتون و ابتلا به كرونا در چيست؟ اين روزها بيشتر از هميشه، از مصرف داروي كورتيكواستروئيد صحبت مي شود. در ادامه اين مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه با كورتون ها پاسخ داده مي شود. با ما همراه باشيد.

بيوگرافي و عكسهاي مجيد صالحي

۱۷۲ بازديد

مجيد صالحي، بازيگر نام آشنا و طنزپرداز سينما و تلويزيون كشورمون كه بتازگي سريال “عيد امسال” را برروي آنتن دارد. در ادامه اين مطلب، بيوگرافي كامل، جديدترين عكسهاي مجيد صالحي و همسرش دوقلوهايش و همچنين سوابق كاري و فيلم شناسي ايشان را در ببينيد.

وزيران در حال آماده شدن براي پرش بزرگ احتمالي در موارد كروناويروس

۱۱۲ بازديد

وزيران در حال تلاش براي آماده سازي انگلستان براي افزايش ناگهاني احتمالي گسترش تاج ويروس هستند ، در حالي كه مقامات مي ترسند فقط 72 ساعت طول بكشد تا شيوع آن به اندازه ايتاليا را در دست بگيرد.