وزيران در حال آماده شدن براي پرش بزرگ احتمالي در موارد كروناويروس

۱۱۳ بازديد

وزيران در حال تلاش براي آماده سازي انگلستان براي افزايش ناگهاني احتمالي گسترش تاج ويروس هستند ، در حالي كه مقامات مي ترسند فقط 72 ساعت طول بكشد تا شيوع آن به اندازه ايتاليا را در دست بگيرد.



وزير بهداشت ، Matt Hancock ، وزير بهداشت ، در ميان نگراني هاي فزاينده در سرتاسر جهان ، درباره سرعت انتشار ويروس ، گفت كه دولت يك كارزار اطلاع رساني گسترده را آغاز مي كند و به مشاوره در مورد چگونگي واكنش در موارد مشكوك و محافظت در برابر عفونت مي پردازد.

وي با به روزرساني نمايندگان مجلس در مجلس عوام ، نسبت به "واكنش بيش از حد" هشدار داد ، اما تصديق كرد كه دولت انتظار دارد موارد بيشتري در انگليس باشد.

ورود رئيس‌جمهور به موضوع سهميه بنزين نوروزي



گسترش سريع موارد كورو ويروس در ايتاليا - يك مقصد مهم براي تعطيلات انگليس - در روزهاي اخير نگراني ايجاد كرده است و مسئولان در صورت افزايش سناريوي مشابه در انگليس ، اقدامات احتياطي را افزايش مي دهند.

تصميم براي تقويت مقدمات در انگليس در حالي صورت گرفت كه سازمان بهداشت جهاني اعلام كرد كه تعداد موارد جديدي كه به طور رسمي در خارج از چين گزارش مي شود ، براي نخستين بار در اين كشور پيشي گرفته است ، با رئيس TOHS ، Adosom Ghebreyesus ، رئيس سازمان بهداشت جهاني. افزايش شديد در موارد جديد در سراسر جهان به عنوان "بسيار نگران كننده".

تاكنون 13 مورد از ويروس در انگليس وجود داشته است كه هيچ تلفاتي در اين زمينه مشاهده نشده است. اما ايتاليا روز دوشنبه تعداد موشك هاي تاييد شده خود را از سه مورد تا روز جمعه تا بيش از 200 مورد مشاهده كرد و تعداد كل اين افراد در حال حاضر 400 نفر با 12 كشته است.

در روز تلاش جهاني براي محدود كردن گسترش Covid-19:
Guardian Today: عناوين ، تحليل ها ، بحث ها - مستقيم براي شما ارسال مي شود
بيشتر بخوانيد

• تعداد كل عفونتها در ايتاليا 45 درصد در 24 ساعت افزايش داشته است. دادستان ايتاليايي درمورد ادعاهاي مبني بر تحقيق در مورد به اصطلاح "فوق العاده پخش" ابتدا تحقيقات درمورد بيمارستان ها را آغاز كرد.

• اتريش ، كرواسي و سوئيس اولين موارد خود را كه مربوط به شيوع ايتاليا بود گزارش كردند. فرانسه مرگ دوم خود را ثبت كرد. اولين مورد در آمريكاي جنوبي گزارش شده است.

نحوه پرداخت وام مسكن به بازنشسته ها و سود سهام عدالت چگونه است؟

• برگزاركنندگان رويدادهاي زنده برنامه هاي خود را در نظر گرفتند چون مسابقه راگبي ايتاليا مقابل ايرلند در دوبلين خاموش شد و سؤالات مربوط به دوسالانه ونيز مطرح شد.

• حدود 160 بريتانيايي در هتلي در تنريف گرفتار شده اند كه مي تواند تا 10 مارس در حالت قفل بماند.

• 52 مرگ و مير بيشتر در چين گزارش شده است ، كمترين تعداد در سه هفته.

• سازمان بهداشت جهاني هشدار داده است كه از اصطلاح "همه گير" استفاده كنيد كه به گفته كاذب نشان داد كه ديگر نمي توان اين گسترش را منتشر كرد.

اين فهميده مي شود كه برنامه اطلاع رساني عمومي دولت ، كه قرار است در روزهاي آينده راه اندازي شود ، در صورت مشكوك شدن به كروناويروس با مشاوره در مورد تماس با 111 پخش خواهد شد.

يك منبع Whitehall گفت: "اين همان پيروزي در نبرد براي اعتماد به نفس است بلكه پيروزي در نبرد با بيماري است. رسانه هاي اجتماعي ، چيزهايي در تلويزيون ، كمپين هاي پوستر وجود خواهد داشت. اين اطمينان حاصل خواهد كرد كه ما مي توانيم به تعداد افراد بيشتري برسيم.



"اين اطمينان حاصل مي كند كه مردم مشاوره صحيحي را دريافت كرده اند. در حال حاضر اين بسيار مورد علاقه مردم است كه به زنگ 111 زنگ بزنند ... اين كاري است كه مردم مي توانند انجام دهند تا از شيوع آن مانند شستشوي دست و استفاده از بافت جلوگيري كند. "

دولت در اين زمينه مشاوره هاي بيشتري را به كارفرمايان ، مدارس ، صنعت مسافرتي و كارمندان بهداشت منتشر مي كند ، اما شكايات مربوط به آن وجود داشته است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.