يستن اكانت هاي مقامات عربستان توسط تويتر

۱۰۲ بازديد

توييتر اعلام كرده است كه هزاران حساب كاربري از عربستان سعودي را بسته و گفته است اين حساب‌ها بخشي از يك عمليات بزرگ جنگ رواني حكومتي بوده‌اند.

تعطيلي مدارس تهران شنبه و يكشنبه ۳۰ آذر و 1 دي ماه

۱۲۷ بازديد

تعطيلي مدارس شنبه ۳۰ آذر ۹۸ :معاون عمراني استاندار تهران گفت: با توجه به تداوم آلودگي هوا در تهران و شهرستان‌هاي استان درباره اعلام تعطيل شدن مدرسه ها براي شنبه فردا تصميم گيري خواهد

دلايل باردار نشدن چيست؟ و روشهاي درمان نازايي

۱۶۸ بازديد

باردار نشدن برخي خانم ها كه تصميم دارند بچه دار شوند يكي از دغدغه هاي آنها بوده و گاهي سوالاتي براي خانم هاي جوان پيش مي آيد كه چه مدت طول مي كشد تا يك زن باردار شود؟
و چرا باردار نميشوم؟

اهواز؛ فاضلاب در شهر، خانه‌ها روي آب

۱۰۸ بازديد

در كشاكش محاصره منازل اهوازي‌ها در باران و فاضلاب، آبفا و شهرداري اهواز يكديگر را به "بي‌مسئوليتي" متهم مي‌كنند. اهواز ۲۴۰۰ كيلومتر شبكه فاضلاب دارد كه ۱۱۰۰ كيلومتر آن فرسوده است. زندگي اهوازي‌ها روي آب سرگردان است.

بند ناف نوزاد و مراقبت از آن تا بهبودي كامل

۱۶۵ بازديد

بند ناف نوزاد و مسائل مربوط به آن، مانند زمان افتادن و مراقبت از آن، از جمله مواردي است كه ذهن بيشتر والدين را، در روزهاي ابتدايي تولد نوزاد، به خود درگير مي‌كند.

سريال آخر خط | بيوگرافي و اسامي همه بازيگران سريال آخر خط به همراه نقش

۱۹۲ بازديد

آخر خط علي مسعودي نام سريال و مجموعه جديدي است كه در ژانر كمدي و طنز توليد شده و قرا است بزودي از شبكه سه سيما پخش شود. ما در اين مقاله زمان پخش و اسامي بازيگران زن و مرد و بازيگران اصلي و تعداد قسمت ها و نقش هاي بازيگران در سريال را بيان ميكنيم

بيوگرافي اشكان اشتياق و همسرش + عكس هاي شخصي اشكان اشتياق

۱۳۷ بازديد

بيوگرافي اشكان اشتياق و همسرش + زندگي شخصي و همه چيز درباره زندگي هنري و خصوصي او را در ادامه مجله شبونه مشاهده نماييد.



عكس و بيوگرافي يورگن كلوپ و همسرش + كارنامه ورزشي

۱۷۴ بازديد

بيوگرافي يورگن كلوپ

يورگن كلوپ ۱۶ ژوئن ۱۹۶۷ در اشتوتگارت، آلمان متولد شد، بازيكن و سر مربي سابق فوتبال آلمان كه در حال حاضر سرمربي تيم ليورپول انگليس است.

موارد مصرف و عوارض شربت و قرص پردنيزولون

۱۲۳ بازديد

قرص پردنيزولون (Prednisolone) استروئيد يا كورتيكواستروئيد است كه از جمله موارد مصرف آن براي درمان حساسيت‌ها، كاهش التهاب و بيماري هاي خوني، بيماري هاي پوستي، عفونت‌ها، برخي سرطان ها، و همين‌طور براي جلوگيري از وازنش يا رد پيوند پس از پيوند عضو تجويز ميشود

جراحي دندان عقل و مراقبت هاي بعد از جراحي

۱۱۶ بازديد

جراحي دندان عقل : سومين دندان آسيا را دندان عقل مي گويند. از انجاييكه اين دندان حدوداً در ۱۷ سالگي و همزماني آن با بلوغ عقلي است، به همين علت آن را دندان عقل نام داده اند.