جشن عقد كيميا گيلاني مجري تلويزيون در كنار همسر

۲۲ بازديد

كيميا گيلاني بازيگر و مجري جوان تلويزيون ايران است كه كار خودش را با مجري گري براي كودكان آغاز كرد. او در چند سريال تلويزيوني نيز ايفاي نقش كرده است. چند روز پيش خبر ازدواج او منتشر شد. امروز در پرشين وي مي خواهيم تصاويري از جشن عقد كيميا گيلاني را براي شما قرار دهيم

جشن عقد كيميا گيلاني بازيگر

در اين ويدئو جشن عقد كيميا گيلاني را مي بينيد

ويدئويي از كيميا گيلاني در روز عقدش

درباره كيميا گيلاني بيشتر بدانيد

گيلاني متولد ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۷۱ در تهران است.

او ميگويد: من عاشقانه بچه‌ها را دوست دارم. دنياي بچه‌ها خيلي زيبا و قشنگ است. كار كردن براي بچه‌ها لذتبخش و شيرين است. كافي است به صورت بچه‌هايي كه , با علاقه وارد استوديوي برنامه رنگين‌كمان مي‌شوند، نگاه كنيم تا خستگي‌مان در برود.

جشن عقد كيميا گيلانيكيميا گيلاني

قبل از برنامه رنگين‌كمان، اجراي برنامه‌هاي نوجوانان را به عهده داشتم و در آن برنامه‌ها هم سعي مي‌كردم از جنس نوجوانان باشم تا آنها بتوانند ارتباط خوبي با من برقرار كنند. اين قانون براي كودكان هم صادق است. به بهانه جشن عقد كيميا گيلاني درباره او بيشتر صحبت مي كنيم.

تيپ جذاب و ست شده جنيفر لوپز و بن افلك

بايد بدانيم نيازهاي كودكان چيست، آنها چه چيزي را دوست دارند، با چه كسي راحت هستند و اگر قرار است درباره كارهاي اشتباه آنها بگوييم بايد با ظرافت و از راه خودش بگوييم تا حرفمان تاثيرگذار باشد. وقتي حس كودكي زنده باشد بدون ترديد راحت‌تر مي‌توانيم با مسائل برخورد كنيم.

جشن عقد كيميا گيلانيكيميا گيلاني مجري

شروع فعاليت كيميا گيلاني

وي در مورد شروع فعاليت خود در تلويزيون ميگويد: اولين بار كه وارد تلويزيون شدم ۹ ساله بودم و از زماني كه به طور روتين آنتن داشتم سال ۸۵ بود كه وارد برنامه نوجوان شدم (نردبان) و حدود ۵ سال مجري اين برنامه بودم. بعد از آن به درخواست شبكه كه به دنبال تغيير و تحول در رنگين كمان بود به من پيشنهاد بازي دادند.

مجري معروفمجري معروف

مجموعه‌هاي تلويزيوني

سريال زندگي شگفت انگيز است , مثل هيچ‌كس ۱۳۸۷ عبدالحسين برزيده , افسانه هزار پايان ۱۳۹۶ شهاب عباسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.