اشعار زيباي هوشنگ ابتهاج

۱۱۵ بازديد

زيباترين مجوعه اشعار هوشنگ ابتهاج را در اين قسمت سايت روزانه قرار داده ايم. زيباترين غزليات، اشعار نو و شعرهاي كوتاه هوشنگ ابتهاج را در ادامه مي خوانيد.

تبريك شب يلدا عاشقانه | تبريك شب يلدا به عشقم و همسر

۸۰ بازديد

تبريك شب يلدا عاشقانه | تبريك شب يلدا به عشق و همسر را در به همراه عكس نوشته در ادامه اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.

عكس پروفايل موفقيت و تلاش در زندگي

۹۳ بازديد

راز موفقيت در اين است كه بتوانيم ايده هاي ديگران را كسب كنيم و به مسايل، هم از ديد خود و هم از ديد ديگران بنگريم. هنري فورد

سوال جرات و حقيقت براي دختران و پسران

۹۴ بازديد

سوال جرات و حقيقت براي دختران و پسران را در اين بخش گردآوري كرده ايم و مي توانيد با دوستان خود اين سوالات را مطرح كنيد و بازي هيجان انگيزي داشته باشيد.

كرونا ويروس: برزيل 287 مورد مرگ و مير جديد در ويروس را ثبت كرده است

۵۹ بازديد

به  گفته رئيس سازمان بهداشت جهاني ، مكزيك با افزايش ويروس كرونا و مرگ و ميرها "وضعيت بدي" دارد.

بيوگرافي علي صبوري؛ از قهرماني در خنداننده شو برنامه خندوانه تا بازيگري حرفه اي

۹۹ بازديد

بيوگرافي علي صبوري؛ از قهرماني در خنداننده شو برنامه خندوانه تا بازيگري حرفه اي

دوات آنلاين -علي صبوري را خيلي ها از برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده شو مي شناسند اما او به بازيگري حرفه اي تبديل شده و اكنون در دومين مجموعه تلويزيوني بازي مي كند؛ سريال بوتيمار كه قرار است در نوروز 1400 پخش شود.

پيامك تبريك تولد نوزاد دختر

۱۱۷ بازديد

جملات و متن تبريك قدم نو رسيده نوزاد دختر را با جملات صميمانه و زيبا قرار داده ايم و مي توانيد براي يكي از دوستا نو آشنايان كه به تازگي فرزند دختر شده است بفرستيد.

پيامك هاي تبريك شب يلدا به همسر و عشقم

۹۷ بازديد

در اين بخش تعدادي متن عاشقانه و جمله هاي زيبا به مناسبت شب يلدا را قرار داده ايم. اين عكس نوشته هاي زيباي عاشقانه در مورد طولاني ترين شب سال هستند و مي تواند براي همسر و مخاطب خاص خود بفرستيد.

بيوگرافي زلاتان ابراهيموويچ و همسرش + زندگينامه و عكس ها

۷۶ بازديد

بيوگرافي زلاتان ابراهيموويچ و همسرش با زندگينامه و عكس هاي شخصي و جديد و سوابق فوتبالي وي را در اين بخش از منگومگ براي شما آماده كرديم

طلاق و جدايي آخر زندگي نيست

۶۱ بازديد

ما مي‌خواهيم وضعيت زندگي زنان مطلقه و شرايط دشواري كه آن‌ها پس از طلاق تجربه مي‌كنند را در اينجا مورد بررسي قرار بدهيم. زنان در فرهنگ ما پس از جدايي، داغ ننگي را بر پيشاني خود احساس مي‌كنند كه شرايط زندگي آن‌ها را از نظر اجتماعي به شدت تحت تاثير قرار مي‌دهد. «تبعيض‌هاي اجتماعي»، «برچسب‌هاي اجتماعي» و «طرد اجتماعي» از جمله دشواري‌هايي است كه زنان بعد از طلاق با آن روبرو هستند: