بيوگرافي علي صبوري؛ از قهرماني در خنداننده شو برنامه خندوانه تا بازيگري حرفه اي

۱۰۱ بازديد

بيوگرافي علي صبوري؛ از قهرماني در خنداننده شو برنامه خندوانه تا بازيگري حرفه اي

دوات آنلاين -علي صبوري را خيلي ها از برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده شو مي شناسند اما او به بازيگري حرفه اي تبديل شده و اكنون در دومين مجموعه تلويزيوني بازي مي كند؛ سريال بوتيمار كه قرار است در نوروز 1400 پخش شود.

زندگي پر افت و خيز علي صبوري

علي صبوري زندگي پر افت و خيزي داشته است. او متولد 1371 است و در مشهد به دنيا آمده است. وقتي 8 سال بيشتر نداشت اتفاق تلخي براي خانواده رخ داد و پدرش ورشكست شد. اوضاع مالي خانواده به هم ريخت تا آنجا كه علي مدتي دستفروشي مي كرد البته پدر او دوباره توانست اوضاع را سر و سامان بدهد و اوضاع اقتصادي خانواده خوب شد.

 

صبوري از همان كودكي به هنر علاقه داشت و اين عشق تا نوجواني و جواني همراهي اش كرد. او گفته است: دوست داشتم پزشكي بخوانم، فكر مي كردم اگر در اين رشته قبول شوم، مي توانم هنر را هم در كنارش دنبال كنم. يعني دغدغه مالي نخواهم داشت و وقتي را صرف علاقه ام مي كنم. خلاصه به جاي پزشكي در رشته هوشبري پذيرفته شدم، اما ترم آخر اخراجم كردند چون مي خواستم يك نمايش حرفه اي را روي صحنه ببرم و با وجود هماهنگ كردن با استادان دانشگاه، پايان ترم اعلام شد كه از چند واحد آموزشي به خاطر حضور نداشتن در كلاس صفر گرفته‌ام و خلاصه اين شد آخر قصه دانشگاه من.

علي صبوري بعد از خنداننده شو بازيگري حرفه اي شد

حضور در مسابقه خنداننده شو

علي صبوري بعد از اخراج از دانشگاه فعاليتش را در فضاي مجازي شروع كرد. او گفته است: مردم به ويدئوهايم علاقه‌مند شده بودند و چندين هزار فالوور (دنبال‌كننده) داشتم كه به "خندوانه" رفتم. واقعاً تا قبل از اينكه به سازمان صداوسيما بروم و در تلويزيون برنامه‌اي داشته باشم خط قرمز را نمي‌دانستم. فضاي مجازي مثل جنگ مي‌ماند يعني ممكن است يكسري هم باشند كه گازت بگيرند! من هم خط قرمزها را نمي‌دانستم يعني ممكن است يك جاهايي از روي خط قرمز هم رد شده باشم؛ آن هم تعمدي نبوده و بيشتر از روي ناآگاهي بوده است.

بيوگرافي آندرانيك اسكندريان فوتباليست و همسر

صبوري تا دو سال به كار در فضاي مجازي ادامه داد تا اين كه وارد مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه شد و توانست مقام اول را در اين مسابقه به دست بياورد. او گفته است: در گذشته جوان ها من را مي شناختند اما بعد از خندوانه اوضاع عجيب شد و ديگر وقتي بيرون مي‌رفتم همه من را مي شناختند و اين جادوي تلويزيون است كه با هيچ چيز ديگر قابل مقايسه نيست.

 

همين شد كه صبوري تصميم گرفت از فضاي مجازي به دنياي تلويزيون كوچ كند.

 

بازي در سريال هاي طنز

علي صبوري در سريال آخر خط به كارگرداني علي مسعودي يا همان علي مشهدي معروف در نقش سيامك بازي كرد. اين سريال مورد استقبال قرار گرفت و باعث شد صبوري وارد عرصه اي تازه شود.

 

صبوري حالا براي بازي در سريال نوروزي بوتيمار نيز انتخاب شده است. اين سريال به تهيه كنندگي مهران مهام و كارگرداني عليرضا نجف زاده و نويسندگي سعيد جلالي، شهاب عباسي و آرمان صبوري در نوروز سال 1400 پخش مي شود و بازيگران مطرحي ماننند حميد لولايي و مرجانه گلچين در آن حضور دارند. بنابريان صبوري را اكنون بايد بازيگري حرفه اي دانستف كمديني كه اتفاقا بسيار پرطرفدار است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.