زندگينامه كامل دراگان اسكوچيچ سرمربي ملي فوتبال ايران

۱۶۴ بازديد

در اين مطلب، درباره زندگينامه كامل دراگان اسكوچيچ سرمربي ملي فوتبال ايران همراه شما خواهيم بود.

اسامي بازيگران سريال خداحافظ بچه + خلاصه داستان

۲۸۲ بازديد

پخش مجدد سريال خداحافظ بچه ما را بر آن داشت تا به معرفي اين سريال و عوامل آن و همچنين بازيگرانش بپردازيم .

نحوه پرداخت وام مسكن به بازنشسته ها و سود سهام عدالت چگونه است؟

۱۱۱ بازديد

سود سهام عدالت از اسفند ۹۸ واريز مي شود. مشمولان سهام عدالت مطلع باشند كه احتمالا در سال ۱۳۹۹، امكان خريد و فروش سهام خود در بازار بورس يا صندوق هاي EFT را خواهند داشت.

ورود رئيس‌جمهور به موضوع سهميه بنزين نوروزي

۱۲۲ بازديد

بيژن زنگنه وزير نفت در حاشيه كنفرانس توسعه نظام مالي در صنعت نفت در جمع خبرنگاران با اشاره به واريز سهميه بنزين نوروز گفت: منتظريم براي تخصيص سهميه بنزين نوروزي به ما اطلاع دهند. اما اين موضوع را در دولت مطرح كردم آقاي رئيس‌جمهور دستور دادند كه پيشنهادات در اين زمينه مطرح شود.

احمد صمدي خبرنگار صدا و سيما به ايران اينترنشنال پيوست

۱۳۶ بازديد

شبكه فارسي زبان ايران اينترنشنال كه در لندن مستقر است يك شبكه سعودي و ضد جمهوري اسلامي ايران است. طي يك سال گذشته مهاجرت افراد سرشناس ايراني به اين شبكه زياد بوده از جمله مزدك ميرزايي و مهناز افشار. اينبار نوبت احمد صمدي خبرنگار صدا و سيما بود كه به اين شبكه مهاجرت كند. در پرشين وي مي بينيد

درد و دل زينب سليماني با قبر پدرش

۱۲۹ بازديد

روز پنجشنبه مراسم چهلم سردار شهيد قاسم سليماني در مصلي تهران برگزار شد. خانواده ايشان نيز در اين مراسم حضور داشتند. زينب سليماني دختر حاج قاسم بعد از اين مراسم در صفحه اينستاگرامش عكسي از مزار پدرش منتشر كرد. در پرشين وي جديدترين عكس از قبر سردار سليماني را مشاهده مي كنيد

حقايقي عجيب و رمزآلود از دنياي جن‌ها كه شايد ندانيد!

۱۶۱ بازديد

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان،  همه چيز در مورد جن‌ها واژه «جنّ» ۲۲ بار در قرآن ذكر شده، و روي هم الفاظ «جنّ، جانّ و جِنّه ۳۲ بار در ۳۱ آيه آمده است. در كتاب‌هاي آسماني ديگر نيز به نام‌هاي «جنّ، جانّ، ابليس، شيطان و شياطين» نام برده شده است.

بيوگرافي بازيگران سريال پرگار + زمان پخش

۱۳۴ بازديد

با به پايان رسيدن سريال جلال به كارگرداني حسن نجفي، سريال پرگار به كارگرداني شهرام شاه حسيني جايگزين سريال جلال مي شود و از شنبه ۲۶ بهمن بر روي آنتن شبكه يك سيما مي رود.

عكس نوشته روز مادر براي مادران فوت شده+ تبريك روز مادر براي مادران آسماني

۱,۳۰۷ بازديد

هر چه به روز مادر نزديك تر مي شويم افرادي كه مادرشان را از دست داده اند غمگين تر مي شوند و به ياد سالهايي كه مادرشان در كنارشان بود مي افتند و غصه مي خورند.

بيوگرافي و عكسهاي جديد اينستاگرام غزال آخوندزاده و همسرش (Ghazal Akhoundzadeh)

۱۴۱ بازديد

غزال آخوندزاده متولد ۱۴ ارديبهشت ۱۳۷۶ در تهران موسيقي دان و نوازنده پيانو ايراني است دانشجوي رشته موسيقي دانشگاه هنر و معماري است و حالا از مدرسين مطرح پيانو كشور است.