احمد صمدي خبرنگار صدا و سيما به ايران اينترنشنال پيوست

۱۳۵ بازديد

شبكه فارسي زبان ايران اينترنشنال كه در لندن مستقر است يك شبكه سعودي و ضد جمهوري اسلامي ايران است. طي يك سال گذشته مهاجرت افراد سرشناس ايراني به اين شبكه زياد بوده از جمله مزدك ميرزايي و مهناز افشار. اينبار نوبت احمد صمدي خبرنگار صدا و سيما بود كه به اين شبكه مهاجرت كند. در پرشين وي مي بينيد

 

احمد صمدي خبرنگار صدا و سيما در اينترنشنال

احمد صمدي خبرنگار صدا و سيما به شبكه ايران اينترنشنال پيوسته است.

احمد صمدي قبل از اين خبرنگار صداوسيما در برلين آلمان بود.

شبكه فارسي زبان ايران اينترنشنال در لندن مستقر است.

بد نيست بدانيد چهره پنهان و موسس شبكه سعودي ايران اينترنشنال كيست؟

اسنادي درباره شبكه سعودي ايران اينترنشنال، هويت موسس و صحنه گردان اين شبكه را عيان كرده است؛ شخصي كه جزو حلقه اصلي قدرت در عربستان سعودي است و مواضع ضد ايراني‌ از جمله حمايت از حملات تروريستي و تجزيه‌طلبي در ايران شهرت دارد و برخي مواضع‌شان در رويدادهايي نظير حملات تروريستي خوزستان مشابه شبكه متبوعش است و از مواضعش مي‌توان پي برد چه سياست‌هايي در پس تاسيس اين شبكه است.

عربستان سعودي در راستاي توسعه جنگ رسانه‌اي عليه ايران، شبكه ايران اينترنشنال را از روز پنج‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ در آستانه انتخابات رياست جمهوري ايران، پخش برنامه‌هاي خود را به صورت زنده آغاز كرد و به سرعت عوامل ساير شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان نظير منوتو و بي بي سي و برخي عوامل صداوسيماي ايران را جذب كرد و با هزينه بسيار كلان براي جذب سريع مخاطب تحركاتي انجام داد.

بيوگرافي سنا پورسعيدي بازيگر سريال جلال و همسرش + تصاوير

اكنون اطلاعات و اسناد تازه‌اي درباره موسس اين شبكه ماهواره‌اي و پشت پرده آن منتشر شده كه كاركرد اين شبكه را مشخص مي‌كند. تلويزيون ايران اينترنشنال طي بيانيه اي كه در وبسايت خود منتشر كرده و همچنين در مكاتبات خود با نشريه گاردين، شركت خصوصي Volant Media را مالك اصلي اين تلويزيون معرفي كرده است.

بيوگرافي و عكسهاي جديد اينستاگرام غزال آخوندزاده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.