كره جنوبي به دنبال قتل كروناويروس بيش از 3000 كشته در سراسر جهان است

۱۰۳ بازديد

سئول / پيج (رويترز) - كره جنوبي به دنبال قتل عليه رهبران يك كليساي مخفي در قلب شيوع كرونوي ويروس خود در روز دوشنبه در حالي كه تعداد كشته شدگان جهاني بالاتر از 3000 نفر بود و استان چين در لرزه خيز از سقوط موارد جديد خبر داد.

بازارهاي سهام جهاني با اميد به كاهش نرخ بهره جهاني براي تسكين ضربات اقتصادي اعصاب پايدار ويروس پس از بدترين سقوط هفته گذشته از بحران مالي سال 2008 ، دوباره آرامش يافتند.

براساس گزارش رويترز ، شمار جهاني مرگ و مير تا 3،044 بود.

كره جنوبي در بزرگترين شيوع خارج از چين ، 26 نفر كشته و 599 عفونت ديگر را گزارش داده است كه در پي بزرگترين پرش روزانه شنبه به 4355 مورد رسيده است.

از ميان پرونده هاي جديد كره جنوبي ، 377 نفر از اهالي شهر دائگو ، در شعبه اي از كليساي شينچنججي عيسي بودند كه پس از بازديد برخي از اعضا در شهر ووهان چين ، در آنجا كه اين بيماري پديد آمده است ، بيشتر موارد كره جنوبي رديابي شده است.

دولت سئول از دادستان خواسته است كه تحقيقات مربوط به قتل را در مورد رهبران كليسا انجام دهند ، جنبشي كه بنيانگذار لي من هي را مورد احترام قرار دهد. شهردار سئول ، پارك وون- به زودي گفت اگر لي و ساير سران كليسا همكاري مي كردند ، اقدامات پيشگيرانه مي توانست تلفات را متوقف كند.


وزيران در حال آماده شدن براي پرش بزرگ احتمالي در موارد كروناويروس

وي گفت: "اوضاع اين وضعيت جدي و فوري است ، اما رهبران Shincheonji ، از جمله لي من هي ، مدير ارشد اين بحران كجا هستند؟" پارك گفت اواخر روز يكشنبه در فيس بوك.

دولت شهر سئول اظهار داشت كه پرونده قضايي جنايي را به دادستاني هاي بخش مركزي سئول ارائه داده است و خواستار تحقيق درباره لي و 12 نفر ديگر به اتهام قتل و نقض كنترل بيماري شده است.

لي روز دوشنبه زانو زد و از اين كشور عذرخواهي كرد كه يكي از اعضاي كليساي بسياري ديگر را آلوده كرده است ، و همه گيري را "فاجعه بزرگ" خوانده است. لي به خبرنگاران گفت: "ما بهترين تلاش خود را كرديم اما نتوانستيم از انتشار ويروس جلوگيري كنيم."

بلافاصله مشخص نشده است كه تعداد زيادي از كشته شدگان كره جنوبي به طور مستقيم به كليسا وصل شده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.