شرط‌ بندي 200ميليون توماني سارق حرفه اي براي سرقت 100 موبايل

۱۴ بازديد

سارق سابقه‌دار در زندان شرط بست كه پس از آزادي 100گوشي تلفن همراه سرقت كند و شرط 200ميليون توماني را برنده شود اما در چهارمين سرقت، بازنده اين شرط‌بندي شد.

 

شرط‌ بندي 200ميليون توماني سارق حرفه اي براي سرقت 100 موبايل

به گزارش همشهري، هفته گذشته مأموران پليس در يكي از خيابان‌هاي پايتخت سارق موتور‌سواري را ديدند كه گوشي زني جوان را قاپيد و فرار كرد.

جو مانچين تمام توجه را به خود جلب مي كند

دستگيري يك ساعت بعد از آزادي

آنها به تعقيب سارق پرداختند و دقايقي بعد موفق شدند او را كه جواني 30ساله بود دستگير كنند. با دستگيري وي معلوم شد كه او سارقي سابقه‌دار است و فقط يك ساعت از آزادي‌اش از زندان مي‌گذرد.

 

متهم در بازجويي‌ها گفت: تخصصم سرقت گوشي است و تا حالا 5بار به اتهام سرقت گوشي دستگير و زنداني‌ شده‌ام.

 

وي ادامه داد: آخرين بار كه دستگير شدم و به زندان افتادم با يك مجرم سابقه‌دار هم‌بند شدم. او هم تخصص‌اش سرقت گوشي بود. هر روز با هم بر سر اينكه كدام يك در سرقت سريع‌تر هستيم كل‌كل داشتيم تا اينكه متوجه شديم زمان آزادي مان از زندان در يك روز است. با هم شرط‌بندي كرديم و قرار شد كه پس از آزادي موبايل‌قاپي را از سر بگيريم و هركس توانست در يك روز 100گوشي سرقت كند، 200ميليون تومان از ديگري بگيرد. به همين دليل به محض آزادي، موتور دوستم را قرض گرفتم و سرقت را شروع كردم اما در سرقت چهارم گير افتادم.

 

متهم پس از اقرار به سرقت، با دستور بازپرس پرونده براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان در اختيار مأموران اداره آگاهي تهران قرار گرفت و تحقيقات براي دستگيري دوست او ادامه دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.