بيوگرافي هارو بازيگر ژاپني نقش آسا در سريال آسا

۱۰۴ بازديد

بيوگرافي هارو بازيگر ژاپني نقش آسا در سريال آسا

هارو بازيگر نقش آسا در سريال آسا است كه علاوه بر ژاپن در كشورهاي ديگر از جمله ايران نيز پربيننده شد. با بيوگرافي اين بازيگر آشنا شويد.

شروع بازيگري هارو

هارو در روز 17 ژوئن سال 1991 در آداچي توكيو به دنيا آمد. او خانواده اي كاملا معمولي و متوسط داشت و در دوران كودكي و نوجواني اش نيز همه چيز در كمال آرامش پيش رفتو اتفاق غير منتظره اي رخ نداد تا اين كه هارو تصميم گرفت وارد دنياي هنر شود.

معرفي دارو والسارتان + عواض جانبي

هارو زماني كه فقط 13 سال داشت توسط يك آژانس استعداديابي  شناسايي و وارد صنعت سرگرمي شد و از آن به بعد پله هاي موفقيت را يكي بعد از ديگري طي كرد.

 

او اولين بار در سال 2006 در يك نمايش تلويزيوني با نام WOWOW بازي كرد البته آن زمان زياد مورد توجه قرار نگرفت.

هارو بازيگر ژاپني نقش آسا در سريال آسا

ورود هارو به دنياي مد

هارو در سال 2007 به عنوان مدل براي يك مجله تخصصي مد با نام 17 شروع به كار كرد و يك سال تصميم گرفت خاونندگي را هم امتحان كند. او آهنگي با نام دلم برايت تنگ مي شود را خواند و منتشر كرد البته فعاليت او در دنياي خوانندگي محدود بود و هرگز آلبومي را منتشر نكرد اما همين تك آهنگ در نهايت براي تيتراژ يكي از برنامه هاي تلويزيوني با اجراي خودش انتخاب شد.

هارو بازيگر ژاپني نقش آسا در سريال آسا

بازي در نقش آسا

هارو اولين بار در سال 2010 توانست يك نقش اصلي به دست بياورد و در فيلم Maria-sama ga Miteru درخشيد و توانست به شهرت زيادي دست يابد.

 


بيوگرافي هنرمندان

او كه در سال هاي 2012 تا 2015 به عنوان مدل تبليغاتي فعاليت كرد و البته به بازيگري نيز ادامه داد و حضور او در سريال آسا و برعهده گرفتن نقش اصلي باعث شد بيش از پيش شناخته و محبوب شود.

 

او همچنين يك برنامه گفت و گو محور تلويزيوني را اجرا كرده كه برنامه اي پرطرفدار است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.