معرفي كامل و خلاصه داستان فيلم كروئلا Cruella

۲۳۶ بازديد

فيلم “كروئلا” يا بانام اصلي Cruella‎, فيلم آمريكايي به كارگرداني گريگ گلپسي و تهيه كنندگي اندرو گان است. اين فيلم در ژانر كمدي-ماجراجويي و جنايي در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و به مدتي است كه در انتظار اكران است. اين فيلم با شرح ماجراي شخصيت كروئلا دويل، به پيش ‌زمينه‌ي انيميشن مشهور صد و يك سگ خالدار مي پردازد. “كروئلا” كه به عنوان جديدترين ساخته لايو اشكن و پربازيگر والت ديزني است، پيش بيني مي شود با استقبال قابل توجهي از مردم و منتقدين رو به رو شود. در ادامه اين بخش به معرفي كامل اين فيلم، از جمله: خلاصه داستان، ليست كامل اسامي بازيگران و زمان اكران آن مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

ديزني تاريخ اكران جديد فيلم‌هاي Cruella و Woman in the Window را ...

خلاصه داستان

فيلم “كروئلا” روايتگر يك زن شروريست كه طراح مد است. اتفاقات فيلم Cruella در لندن سال ۱۹۷۹ رقم خواهد خورد و فرهنگ پانك و همچنين موسيقي پانك-راك نيز، پس‌زمينه داستان خواهد بود. بدين ترتيب، سرنوشت كروئلا دويل نيز كه در عرصه‌ي مد و طراحي لباس فعاليت مي‌كند، به طور ويژه‌اي با اين فرهنگ گره خواهد خورد.

شخصيت كروئلا دويل براي نخستين بار توسط نويسنده‌ي بريتانيايي، دودي اسميت در قالب رمان صد و يك سگ خالدار خلق شد و در ادامه با نمايش انيميشن One Hundred and One Dalmatians به‌عنوان يكي از بهترين شخصيت‌هاي شرور ديزني لقب گرفت.

اين شخصيت، با نيت استفاده از پوست توله سگ‌هاي خالدار براي تهيه‌ي پالتوهاي گران قيمت، همواره به فكر به تله انداختن آنها است. فيلم كروئلا Cruella‎ پيش بيني مي شود يكي از متفاوت ترين فيلم هاي لايو اكشن ديزني باشد.

بيوگرافي نسيم و نغمه مقصودلو خواهر امير تتلو

اسامي بازيگران فيلم كروئلا Cruella‎

  • اما استون Emma Stone  در نقش كروئلا
  • اما تامپسون Emma Thompson
  • جوئل فراي Joel Fry
  • پائول والتر Paul Walter Hauser
  • مارك استرانگ Mark Strong
  • اميلي بكام Emily Beecham
  • ******by Howell-Baptiste
  • Jamie Demetriou

زمان اكران فيلم كروئلا

فيلم سينمايي “Cruella” ابتدا قرار بود در كريسمس ۲۰۲۰ يعني ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دي ماه ۱۳۹۹) اكران شود كه بنا به دلايلي به تعويق افتاد حالا با شيوع ويروس كرونا در سطح جهان، بتازگي اعلام شده است كه اين فيلم در تاريخ ۲۸ مي ۲۰۲۱ (۷ خردادماه ۱۴۰۰) به اكران جهاني درمياد.

اسامي بازيگران فيلم زيرنظر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.