بيوگرافي نسيم و نغمه مقصودلو خواهر امير تتلو

۳۳۴ بازديد

نسيم و نغمه مقصودلو خواهران امير تتلو كيستند؟ بيوگرافي و تصاوير نسيم و نغمه مقصودلو به همراه تصاوير آنها را در ادامه اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.



 

نسيم و نغمه مقصودلو خواهران امير تتلو كيستند؟

امير تتلو خواننده جنجالي كشورمان كه هميشه به خاطر ججال‌آفرين هايي كه انجام مي دهد هميشه مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است اين بار هم با اظهار نظر درباره خواهران خود باعث شده كه جنجال فراواني در شبكه‌هاي اجتماعي رخ بدهد.

 

اين خواننده پرحاشيه كه به تازگي به تركيه رفته و در آنجا اقامت يافته است تا به حال دو كنسرت جنجالي را برگزار كرده است و با رفتارهاي ناهنجار در كنسرت حسابي خبرساز شده حالا باز هم حاشيه ساز شده است

همچنين ببينيد:

اين خواننده با استوري هاي مختلفي كه در اينستاگرامش گذاشته است انتقاداتي را به خواهرانش كرده كه در نوع خود عجيب و جالب است.

 

بيوگرافي نسيم مقصودلو

نسيم مقصودلو مربي بدنسازي بوده و كارشناس تربيت بدني مي باشد او نيز در زمينه خوانندگي فعاليت دارد و چند آهنگ را نيز منتشر كرده است

در حالي كه در كشور مان زنان نمي توانند به صورت رسمي در زمينه خوانندگي فعاليت داشته باشند اما برخي از آنها همانند خانم نسيم مقصودلو به صورت غير رسمي در زمينه موسيقي فعاليت مي كنند

پيج اينستاگرام نسيم nasim_maghsudloo

 

اين خانم هنرمند در شهر رشت ساكن بوده و در آنجا يك باشگاه بدنسازي دارد با توجه به تصاوير و استوري هايي كه در صفحه اينستاگرامش منتشر كرده است كه مربي بدنسازي مي باشد.

فيلم جنجالي آواز خواهر امير تتلو

https://cdn.jabeh.com/node/2020/4/5/Lmb1myUJFfmbrRuEbbloCecbNwN9HUfLymugbcn4.mp4

بيوگرافي نغمه مقصودلو

خواهر ديگر امير تتلو نغمه مقصودلو نام دارد نغمه مقصودلو يكي از هنرمندان رسمي كشورمان مي باشد او در رشته هنرهاي تجسمي تحصيل كرده توانسته كه تنديس غزال طلايي را در بخش هنرهاي تجسمي ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم سبز در رشته ويديو آرت كسب كند

بيوگرافي نسيم و نغمه مقصودلو خواهران امير تتلو + پيج اينستاگرام آنها

نغمه مقصودلو خواهر امير تتلو

پيج اينستاگرام نغمه naghmeh_maghsoudlou

اين خانم ها همچنين در عكاسي تخصص داشته و با توجه به تصاويري كه در صفحه اينستاگرامش به اشتراك گذاشته است از عكاسان حرفه‌اي محسوب مي شود.

علت دستگيري خواهر تتلو

خواهر تتلو به جرم خوانندگي بازداشت شد

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسيقي خبر داد: نسيم مقصودلو خواهر امير تتلو در رشت به جرم خوانندگي در يك مراسم خصوصي بازداشت شد.

بيوگرافي بهناز جعفري و همسرش

امير تتلو درباره خانواده اش گفت: هم خودم دوست داشتم و هم پدر و مادرم. چون مادرم عاشق خوانندگي بود و مدام تو خونه آواز مي‌خوند. خواهرم هم همين طور. پدرم هم عاشق فوتبال بود. فوتبال نگاه مي‌كرد و با صداي بلند داد مي‌زد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.