بيوگرافي و عكسهاي خانواده رايان سرلك بازيگر نقش كاوه در زيرخاكي

۱۲۳ بازديد

رايان سرلك بازيگر، متولد ۱۳۹۲ كه اين روزها در “سريال زيرخاكي” در نقش كاوه پسر پريچهر و فريبرز و فيلم راند چهارم بازي كرده است، در ادامه بيوگرافي كامل شخصي و هنري و پدر و مادر و فيلم شناسي و اينستاگرام وي را بطور كامل ميخوانيد.


 

بيوگرافي رايان سرلك

رايان سرلك، بازيگر سينما و تلويزيون در ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ در تهران به دنيا آمده و از بازيگران خردسال ايراني است كه در حال حاضر مشغول تحصيل مي باشد و تك فرزند خانواده است

 

نحوه ورود به بازيگري

رايان از سال ۹۷ وارد بازيگري شده و از بازيگران كودك و خردسال سينما و تلويزيون مي باشد كه تجربه بازي در سريال زيرخاكي و فيلم سينمايي راند چهارم را در كارنامه هنري خود ثبت كرده است.

عكسهاي رايان سرلك بازيگر خردسال سينما و تلويزيون ايران و بازيگر ...

بازيگر نقش كاوه در سريال زير خاكي

سرلك در سال ۹۹ در سريال زيرخاكي در نقش كاوه پسر فريبرز با بازي پژمان جمشيدي و پريچهر با بازي ژاله صامتي حضور دارد و تاكنون بازي و هنرنمايي وي مورد توجه خيلي از بينندگان و مخاطبان اين سريال قرار گرفته است.

عكس كودكي كاوه زيرخاكي و ژاله صامتي بازيگر نقش پريچهر در سريال سرخاكي

بيشتر بخوانيد :

بيوگرافي مهشيد جوادي

اينستاگرام رايان سرلك

نكته قابل توجه صفحه اينستاگرام اين بازيگر خردسال اين است كه با بازي در سريال زيرخاكي حدود بيش از ۱۰ صفحه به نام او فعال شده و فن پيج ها به راه افتادند، كاري كه با ديده شدن يك چهره هنري و يا ورزشي و … در شبكه اجتماعي اينستاگرام باب شده و معضلي محسوب ميشود .

آيدي پيج اصلي وي در زير درج شده:
rayan.sarlak.official

از ديگر آثارش بازي در فيلم سينمايي راند چهارم به كارگرداني عليرضا اميني و تهيه كنندگي مرتضي شايسته است كه اولين تجربه حضور او در سينما بوده و بسيار نيز بازي قابل قبول و تحسين انگيزي را از خود ارائه داده است. با توجه به درخشش او در اين دو اثر بايد منتظر آثار او در زمينه سينما و تلويزيون باشيم.

از علاقه مندي هاي او منچ بازي كردن و نوزندگي و خوانندگي و اجرا است كه در پيج شخصي وي مشاهده مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.