بيوگرافي پويا قاسمي طاري همسر لاله صبوري

۵۵۵ بازديد

همسر امريكايي لاله صبوري, اين بازيگر سينما و تلويزيون, بعد از جدايي از همسر اولش و ازدواج در سن پايين با “پويا قاسمي طاري” متولد امريكا آشنا شده و ازدواج ميكند، اما به دليل موقيعت شغلي همسرش، اكنون از هم جدا زندگي ميكنند . در جديدترين مصاحبه لاله صبوري درباره همسر امريكاييش كه مهمان برنامه جي پلاس بود ناگفته ها و رمز و راز همسرش را بازگو كرده كه در ادامه فيلم و عكس را مشاهده كنيد

لاله صبوري و همسر آمريكايي اش از بيوگرافي تا عكس هاي شخصي

 

بيوگرافي پويا قاسمي طاري همسر لاله صبوري

پويا قاسمي طاري متولد امريكا و شغل صنعتي دارد و هيچگونه فعاليتي در عرصه هنر به شكل جدي ندارند و اكنون نيز اين زوج جدا از هم زندگي ميكنند

لاله صبوري كه مهمان برنامه تلويزيوني بود، درباره زندگي شخصي و خصوصي خود گفت: همسرم متولد آمريكاست و الان هم آنجا ساكن است. من مدتي رفتم و برگشتم. هر وقت اراده كنم مي توانم بروم. مسئله اين است كه من كي ميتوانم بروم و بمانم؟ من متعلق به زندگي در آنجا نيستم. من آدم رفتن نيستم.با اينكه شرايط خانوادگي و موقعيتي كه آنجا بود و مهيا بود خوب بود. تهش من بايد ساندويچ بپيچم. البته شغل بدي نيست و من افتخار ميكنيم و همين الان هم راضي هستم يك رستوران بزنم و ساندوچ كتلت به دست مردم بدم و مردم هم صف بكشند.چند نفر از كساني كه رفته اند توانستند كارشان را ادامه بدهند؟

بيوگرافي مهشيد جوادي

همسر امريكايي لاله صبوري كيست

او افزود : من وقتي اينجا سر پروژه اي مي روم حداقل ۵ نفر آشنا هستند.همه با هم قد كشيده ايم و بزرگ شده ايم. با هم ماجراها را رد كرده ايم. در روزهاي بعد از جنگ و سال ۷۷ و ۷۸ و سالهاي زيادي را در كنار هم بوده ايم. تجربه هاي مشترك داشته ايم. اين همه آشنا و كوچه ها را بگذارم و بروم.

اين بازيگر تلويزيون افزود: من به حقم در هنر رسيده ام. مي توانست بهتر از اين باشد اما قاعدتا تلاش من همينقدر بوده است ديگر.

بيشتر بخوانيد : واكنش شبنم فرشادجو به خبر كشف حجابش و استوري اشتباهي

 

لاله صبوري كيست؟

گفتني است كه لاله صبوري بازيگر سينما ، تئاتر و تلويزيون در سال ۱۳۴۶ در تهران به دنيا آمده و سابقه اجرا و بازيگري در چندين برنامه و فيلم و سريال را از جمله سريال كمربندها را ببنديم و سريال لژيونر در كارنامه خود دارد.

وي در ازدواج اولش در سن ۱۷ سالگي با آقاي عربشاه پيوند زناشويي بسته و در سن ۱۸ سالگي مادر مي شود.
حاصل اين ازدواج دو فرزند به نام هاي هليا و بهداد عربشاه مي باشد

او بعد از جدايي از همسر اولش با پويا قاسمي طاري ازدواج كرد و داراي يك دختر به نام نورا مي باشد.
همسر دومش قبل از او ازدواجي نداشته و همسر اولش مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.