بيوگرافي نگار جواهريان

۱۱۲ بازديد

نگار جواهريان، بازيگر توانا و حرفه اي تئاتر، سينما و تلويزيون ايران است. او كه بيشتر در سينما و تئاتر فعاليت دارد، كمتر در تلويزيون ديده شده است. حالا با خبر اكران فيلم سينمايي “طلا” از شبكه خانگي، تصميم به معرفي يكي از بازيگران اصلي اين فيلم جنجالي يعني نگار جواهريان گرفتيم. در ادامه ي اين مطلب، به بيوگرافي كامل اين بازيگر، فيلم شناسي و عكسهاي جديد او و همسرش مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

 

بيوگرافي نگار جواهريان

نگار جواهريان، بازيگر و صداپيشه تئاتر، سينما و تلويزيون در ۲۲ دي ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. او در يك خانواده شش نفره متولد شد به طوريكه دو خواهر و يك برادر دارد. وي فارغ التحصيل ليسانس رشته طراحي صحنه از دانشگاه هنر و معماري آزاد ورودي سال ۱۳۸۰ است. او به عنوان سفير حامي كودكان كار شناخته مي شود.

 

سالهاي فعاليت

جواهريان از دوران كودكي و سالهاي قبل از ورود به دانشگاه، بازيكري را با تئاتر شروع كرد. او در سن دوازده سالگي با شركت در دوره هاي آموزشي تئاتر براي كودكان بين ۸ تا ۱۵ سال، استعداد بازيگري خود را نمايان كرد.

او اولين بار در سال ۸۰ زماني كه ۱۹ سال داشت، با فيلم “من ترانه پانزده سال دارم” به كارگرداني رسول صدرعاملي با نقش مريم بر پرده نقره اي سينما ظاهر شد. او در اين فيلم با ترانه عليدوستي همبازي شد.

بيوگرافي مهشيد جوادي

از ديگر آثار مهم وي مي توان به فيلم “خوابگاه دختران” به كارگرداني فريدون جيراني، فيلم “طلا و مس” به كارگرداني همايون اسعديان و فيلم “يه حبه قند” به كارگرداني رضا ميركريمي اشاره كرد.

 بيوگرافي نگار جواهريان، همسر سوم رامبد جوان | ستاره

همسر نگار جواهريان

نگار متاهل است. او سال ۹۵ با رامبد جوان (مجري و بازيگر) در يونان ازدواج كرد. در مراسم ازدواج آنها چندين بازگير و شخصيت هنري حضور داشتند. آن دو صاحب يك دختر به نام “نوردخت” هستند.

 

حواشي سفر به كانادا

زماني كه جواهريان باردار بود همراه با همسر خود رامبد جوان به كانادا سفر كرد، سفر آنها با قصد تولد فرزندشان در خاك اين كشور «كه منجر به اهداي تابعيت كانادايي به فرزندشان مي‌شود» باعث واكنش‌هاي شديد مردم در فضاي مجازي و چهره‌هاي سرشناس مختلف كشور شد و حواشي‌اي را براي اين بازيگر سينما و همسرش رقم زد.

 

در نهايت و در ۲۷تير ماه ۱۳۹۸ نوردخت جوان، فرزند نگار جواهريان و رامبد جوان، در كشور كانادا متولد شد.

 

مجموعه هاي تلويزيوني

  • زير تيغ (۱۳۸۵)
  • اين راهش نيست (۱۳۸۲)
  • باران عشق (۱۳۸۰)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.