بيوگرافي مهشيد جوادي

۳۸۰ بازديد

بازيگر نقش مرضيه مقدم در سريال بچه مهندس 3‎ كيست؟ بيوگرافي مهشيد جوادي را به همراه سوابق هنري اش در ادامه اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.

 

بازيگر نقش مرضيه مقدم در سريال بچه مهندس 3‎

فصل سوم بچه مهندس در ماه مبارك رمضان در سال ۱۳۹۹ بر روي آنتن شبكه دوم سيما رفته و بازيگران جديد fi اين مجموعه اضافه شده اند كه يكي از آنها خانم مهشيد جوادي بوده كه نقش خانم مرضيه مقدم را بر عهده دارد و قرار است كه در مقابل جواد جوادي در دانشگاه به رقابت بپردازد

حضور بازيگران جديد و سرشناس در فصل سوم اين مجموعه بدون شك باعث جذابيت بيش از پيش سناريو خواهد شد

بيوگرافي مهشيد جوادي

اين خانم هنرمند در سال ۱۳۷۴ در شهر اروميه چشم به جهان گشوده و از بازيگران شناخته شده كشورمان به شمار مي آيد

در سريال آنام در سال ۱۳۹۶ موفق شد كه به شهرت فراواني دست پيدا كند

اين خانم هنرمند در سريال آنام نقش مارال را برعهده داشت

او در دنياي تئاتر زياد ظاهر شده است و نمايش هاي قابل توجه اي رو اجرا كرده است. اما تاكنون در تلويزيون و سينما ظاهر نشده بود كه با بازي در سريال “بچه مهندس ۳” اين اتفاق نيز افتاد. او در اين سريال در نقش دختري محجبه به نام “ريحانه” ظاهر شده است. وي همچنين سريال “پس از آزادي” را نيز در انتظار پخش از رسانه ملي دارد.

بازيگر نقش مرضيه مقدم در سريال بچه مهندس 3 كيست؟ بيوگرافي مهشيد جوادي

حالا حضور در سريال بچه مهندس ۳ نشان داده كه از هنرمندان با استعداد تلويزيون مي باشد كه هر نقشي را به خوبي مي‌تواند ايفا كند

گلرخ حقيقي همسر سعيد آقاخاني كيست‌؟

وي در رشته بازيگري تحصيل كرده است و در عرصه تئاتر نيز تجارب فراواني دارد  و حالا در سريال بچه مهندس نقش جديدي را بر عهده گرفته است خانم مهشيد جوادي در سريال سر دلبران و پدر نيز خيلي خوب ظاهر شده است

instaپيج اينستاگرام mahshidjavadii

بازيگر نقش مرضيه مقدم در سريال بچه مهندس 3 كيست؟ بيوگرافي مهشيد جوادي

عكسهاي مهشيد جوادي بازيگر نقش مرضيه مقدم در سريال بچه مهندس 3‎ 

كارگردان بچه مهندس درباره ساخت فصل سوم اين سريال عنوان كرد: از روز اول تصميم اين بود كه شخصيت جواد را در سه مقطع تعريف كنيم بر اين باور هستم كه فصل ميوه چيني فصل سوم است. جوادي چنين مسيري را پر فراز و نشيب را طي كرده است تا در فصل جواني شكوفا شود. آقاي وارسته در حال نگارش است و نيمي از سريال به طور كامل نوشته شده است و با صحبت‌هايي كه با مديران سازمان داشتيم تصميم اين است كه فاز سوم ساخته شود اگر فاز سوم ساخته نشود اين قصه ناقص است. منتهي ساخت فصل سوم و چهارم فاكتورهاي مختلف دارد تا كار را دلچسب كند و الان نمي‌توانم بگويم قطعي ساخته مي‌شود يا خير.

 

مهشيد جوادي، “بازيگر نقش مرضيه” در “بچه مهندس ۳” است كه اينروزها شاهد هنرنمايي وي در نقش دختر چادري و مذهبي هستيم كه با الناز مافي در يك گروه به نام كاوش كار ميكند.

مهشيد جوادي يكي از بازيگران اصلي و نقش اول بچه مهندس است كه با تيپ و ظاهري متفاوت در كنار الناز مافي با بازي نسيم باقريان قرار دارد.

 

بازيگر نقش مرضيه مقدم در سريال بچه مهندس 3‎

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.