عكس چهره زيبا و بدون آرايش گلوريا هاردي همسر ساعد سهيلي

۲۶ بازديد

گلوريا هاردي بازيگر دورگه ايراني است كه از مادري ايراني و پدري فرانسوي زاده شده است. او با بازي در سريال كيميا به شهرت رسيد. امروز در پرشين وي مي خواهيم عكس بدون آرايش گلوريا هاردي را براي شما قرار دهيم كه او در اينستاگرامش منتشر كرد

 

عكس بدون آرايش گلوريا هاردي بازيگر

تصويري از گلوريا هاردي كه در اينستاگرامش منتشر كرد

عكس بدون آرايش گلوريا هارديعكس بدون آرايش گلوريا هاردي بازيگر

بد نيست درباره گلوريا هاردي بيشتر بدانيد

گلوريا هاردي متولد ۱۱ بهمن دهه ۶۰ در فرانسه، بازيگر است. فارغ التحصيل مدرسه عالي خصوصي در رشته موسيقي است، در ايران به كلاس هاي بازيگر رفته و حالا بازيگر شده و يك همسر مشهور هم در عرصه بازيگري دارد.

بيوگرافي كامران تفتي بازيگر

گلوريا دورگه ايراني و فرانسوي متولد شهر بندري بوردو فرانسه است. بزرگ شده شهر پاريس و سوئد مي باشد، پدرش فرانسوي و مادرش ايراني , و اصالتا شيرازي است اما مي گويد هيچ وقت در خانه مادرم فارسي حرف نزده بود.

عكس بدون آرايش گلوريا هارديگلوريا هاردي

گلوريا هاردي در سال ۱۳۹۱ با ساعد سهيلي كه به جشنواره فيلم پاريس رفته بود , از طريق يك دوست مشترك با هم آشنا شدند و ازدواج كرد و سپس براي زندگي به ايران آمدند.

كلاس بازيگري در ايران

به بهانه عكس بدون آرايش گلوريا هاردي درباره او بيشتر صحبت مي كنيم. علاقه اش به بازيگري از فرانسه و چند كلاس كوتاه بازيگري شروع شد. گلوريا از سال ۹۳ با حمايت همسرش در كلاس هاي بازيگري آزيتا حاجيان شركت كرد و در زمان سريال كيميا از طريق خانوم حاجيان به اين سريال معرفي شد. او در نقش رها در سال ۹۴ به شهرت زيادي در ايران رسيد.

ساعد سهيلي و همسرشساعد سهيلي و همسرش

كارگردان مورد علاقه گلوريا هاردي

مي گويد طرفدار بازي همسرم و فيلم هاي پدر شوهرم آقاي سعيد سهيلي هستم، و فيلم هاي اصغر فرهادي را خيلي دوست دارم او در بين بازيگران ايراني بازي ليلا حاتمي را هم دوست دارد

بازيگر معروفبازيگر معروف

مسلط به ۵ زبان

قبل از ازدواج اصلا فارسي بلد نبودم، علاقه زيادي به يادگيري زبان هاي مختلف دارم، به آلمان، انگليسي، ايتاليايي، فرانسوي و فارسي صحبت مي كنم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.