همكاري جديد عمو پورنگ با فريبا نادري زن دايي اش

۱۶ بازديد

داريوش فرضيايي مجري برنامه كودك سيماست كه سالهاست با نام عمو پورنگ مشهور شده است. او به تازگي برنامه كلبه عمو پورنگ را منتشر كرده است. امروز در پرشين وي مي خواهيم ويدئويي براي شما قرار دهيم كه در آن همكاري عمو پورنگ با فريبا نادري را مشاهده مي كنيد

 

همكاري عمو پورنگ با فريبا نادري

در اين ويدئو همكاري عمو پورنگ با فريبا نادري را مي بينيد

ويدئويي از شوخي فريبا نادري با عمو پورنگ

بد نيست درباره عمو پورنگ بيشتر بدانيد

عمو پورنگ شخصيت مجري و بازيگري در برنامه‌هاي كودك در صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران است كه نقش آن را داريوش فرضيايي ايفا مي‌كند.نخستين حضور داريوش فرضيايي (عمو پورنگ) در تلويزيون به سال ۱۳۷۶ و حضور در برنامه “ما و شما” باز مي‌گردد كه اين برنامه به پخش انيميشن‌هاي درخواستي بچه‌ها اختصاص داشت.

همكاري عمو پورنگ با فريبا نادري

عمو پورنگ

دو سال بعد و در سال ۱۳۷۸ در برنامه پورنگ و تورنگ حضور داشت كه اين برنامه به صورت ضبط‌شده و توليدي پخش مي‌شد. در فروردين سال ۱۳۸۰ برنامه‌اي به نام عمو پورنگ را به‌صورت زنده به تهيه‌كنندگي مسلم آقاجان‌زاده و كارگرداني احمد درويشعلي پور كه سه‌روز در هفته به‌صورت زنده از شبكه اول سيما بر روي آنتن مي‌رفت را اجرا مي‌كرد اما از ابتداي سال ۱۳۸۸ پخش زنده آن قطع و تنها يك روز در هفته از (شبكه دو سيما) به صورت ضبط شده پخش مي‌شد.

همكاري عمو پورنگ با فريبا نادري

عمو پورنگ مجري

به بهانه همكاري عمو پورنگ با فريبا نادري درباره اين بازيگر بيشتر صحبت مي كنيم.اجراي اين برنامه بر عهده عمو پورنگ (داريوش فرضيايي) و با همراهي اميرمحمد متقيان بود.اين مجموعه پس از پخش ۱۴۱ قسمت، در فروردين ۱۳۹۳، به كار خود پايان داد.عمو پورنگ در سال ۱۳۹۵ در مجموعه محله گل و بلبل در سه فصل ايفاي نقش كرد ,و اين مجموعه تلويزيوني روي آنتن شبكه دو رفت.

مجري برنامه عمو پورنگ

مجري برنامه عمو پورنگ

چند ماه بعد عمو پورنگ با برنامه عيدانه عمو پورنگ به تلويزيون بازگشت و در مورد كرونا و…با بچه‌ها گفتگو كرد. ماه رمضان عمو پورنگ با برنامه بچه محل دوباره به تلويزيون بازگشت ,و اين مجموعه تلويزيوني در سه فصل روي آنتن شبكه دو رفت و به كار خود پايان داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.