هنرمنداني كه جشنواره فجر امسال را تحريم و انصراف دادند + اسامي و علت

۱۳۴ بازديد

تحريم جشنواره فجر ۹۸ توسط هنرمندان اين روز ها در دي ماه ۹۸ به چالش تبديل شده و يكي انصراف خود را از ۳۸ دوره جشنواره فجر را اعلام ميكند


انصراف هنرمندان از جشنواره فجر ۹۸

هايده صفي ياري امسال سه فيلم «خون شد»، «عامه پسند» و «مغز استخوان» را به عنوان تدوينگر در بخش مسابقه جشنواره فجر دارد و بدين ترتيب اين سه فيلم در بخش تدوين داوري نخواهند شد.

تحريم جشنواره فجر امسال توسط هنرمندان

** پگاه آهنگراني و سارا بهرامي بازيگران سرشناس سينماي ايران هر كدام با انتشار پيامي جداگانه در صفحات شخصي خود خبر از انصراف از جشنواره فجر دادند.


** هانا كامكار فرزند بيژن كامكار، خوانندهٔ اصلي گروه كامكار‌ها و نوازندهٔ معروف مانند بسياري از هنرمندان از حضور در جشنواره فجر امسال انصراف داد. او با انتشار پستي در صفحه اينستاگرام خود دليلش از اين انصراف را بيان كرد.
** پيمان معادي با انتشار متني در صفحه اينستاگرام خود خبر از انصرافش از حضور در جشنواره فجر امسال داد.

** مسعود كيميايي اولين نفري بود كه در اينستاگرام با انتشار ويدئويي، ضمن تسليت به مناسبت حادثه اصابت موشك به هواپيماي اوكرايني اعلام كرد از حضور فيلمش «خون شد» در جشنواره فجر انصراف داده است.
** كيانوش غريب پور نيز در اينستاگرام نوشت از مديريت هنري جشنواره هنرهاي تجسمي فجر كناره گيري مي كند.
** ميترا ابراهيمي كارگردان فيلم مستند «كامي» و امير مهدي قزويني، بازيگر تئاتر «پراونه الجزايري» نيز از ديگر هنرمنداني بودند كه از شركت در جشنواره فجر به نشانه همدلي با مردم انصراف دادند.

هنرمنداني كه جشنواره فجر امسال را تحريم و انصراف دادند + اسامي و علت

** فريدون شهبازيان آهنگساز سرشناس كشورمان نيز در اينستاگرام خود اينگونه نوشت:«در اين زمانه پر از درد و اندوه ،مردم سرزمينم ايران …،من#فريدون_شهبازيان ،#نه_به_جشنواره_موسيقي_فجر».
**هاتف عليمرداني هم كه جديدترين فيلمش با نام «ستاره بازي» را آماده كرده، در اينستاگرام خود نوشت دو روز قبل از جمع بندي هيأت انتخاب انصراف خود را از حضور در اين رويداد اعلام كرده است.
** فاطمه معتمدآريا هم از انصراف گروه نمايش «بچه» از جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

** امير مهدي قزويني، بازيگر تئاتر نيز با اعلام انصراف از بازي در تئاتر «پراونه الجزايري» نوشت: به حرمت چشمان معصوم «راستين» و «ري را» من كه نمي توانم.

 

** پيشنهاد داوري بخش سوداي سيمرغ اين دوره از جشنواره فيلم فجر با هومن سيدي، ​كارگردان فيلمهايي چون «مغزهاي كوچك زنگ‌زده» و «خشم‌ و هياهو» مطرح شده و اين كارگردان از پذيرش اين مسئوليت خودداري كرده است.

سونامي انصراف كارگردانان از جشنواره تئاتر فجر ادامه دارد

طي روز گذشته و امروز برخي از گروه هاي تئاتر از حضور در جشنواره تئاتر فجر انصراف دادند

معرفي و اسامي سريال هاي نوروز ۹۹ و زمان و شبكه پخش

از جمله چهره هاي مطرح ، آتيلا پسياني ، حسن معجوني ، مهدي كوشكي و صابر ابر هم جزو كارگردان هايي هستند كه از اين رويداد انصراف
حبيب رضايي هم با انتشار پستي در صفحه شخصي اينستاگرام خود اعلام كرد

حبيب رضايي هم با انتشار پستي در صفحه شخصي اينستاگرام خود اعلام كرد

در جشنواره هاي فجر امسال حضور نخواهد داشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.