ليونل مسي به خوبي از بهترين هاي خود گذشته است، اما اين هفتمين توپ طلا احساس خوبي دارد

۱۷ بازديد

يادداشت ويرايشگر: نظرات اين مقاله همان طور كه توسط شريك محتواي ما منتشر شده است، نظر نويسنده است و ديدگاه هاي MSN يا مايكروسافت را نشان نمي دهد.

توپ طلاي سال 2021 به ليونل مسي رسيد - خبرآنلاين

و به اين ترتيب ليونل مسي دوباره براي هفتمين بار و بدون استثنايي ترين فينال دوران حرفه اي در جام جهاني قطر، مطمئنا آخرين بار بود. تفاوت هاي عجيب و غريب توپ طلا هر چه كه باشد، برتري مسي هم به طرز بيهوده اي ثابت و هم به طرز عجيبي انعطاف پذير بوده است و اين هفت عنوان از سال 2009 بازتابي از آن است.
عكس: فرانك فايف/AFP/گتي ايماژ © ارائه شده توسط گاردين عكس: فرانك فايف/AFP/گتي ايماژ

دستيابي به آن سطح از موفقيت پايدار در هر زمان بسيار ديدني خواهد بود. انجام اين كار در عصر كريستيانو رونالدو، كه از سال 2008 تاكنون 5 توپ طلا را به دست آورده، فوق العاده است. هيچ كس ديگري در تاريخ بيش از سه برنده نشده است - اگرچه تقارن خوشايندي در اين واقعيت وجود دارد كه وقتي فرانس فوتبال آن سال‌ها را قبل از باز شدن جايزه براي غيراروپايي‌ها دوباره ارزيابي كرد، پله نيز در 13 سال هفت برنده شد.

و با اين حال، موفقيت مسي در سال جاري احتمالاً اولين موفقيتي است كه نياز به باز كردن بسته بندي دارد. براي مدت‌هاي طولاني اين حس وجود داشت كه او درخشان بود و رونالدو درخشان است، و در حالي كه بخش‌هاي هيجان‌انگيزتر رسانه‌هاي اجتماعي ممكن است در مورد آن بسيار نگران شوند، تا زماني كه يكي از آنها جايزه را دريافت كرده باشد.

بيوگرافي الياس يالچينتاش خواننده تركيه اي و همسرش +عكس و پيج اينستاگرام



پاري سن ژرمن بالاخره يك برنده توپ طلا دارد - اما او به خاطر هر كاري كه در پاريس انجام داده است آن را نبرده است و طنزهاي متعددي در آن وجود دارد. نيمار از بارسلونا فرار كرد تا از زير سايه مسي فرار كند، به دربار خودش كه در آن مي‌توانست پادشاه شود و با اين حال، طي پنج ماه پس از او، اين بازيكن آرژانتيني به اولين بازيكني تبديل شد كه پس از ژان پير پاپن، توپ طلا را در يك باشگاه فرانسوي برنده مي‌شود. در سال 1991

باشگاه احتمالاً شاهد تبرئه خواهد بود، اما آمدن مسي، كه از بهترين‌هايش گذشته است، بخشي از همان مدل فوتبال مبتني بر سلبريتي بود كه براي شانس آن براي موفقيت در اروپا بسيار مضر بوده است.

مسي توپ طلاي خود را در ليگ قهرمانان اروپا به دست نياورد، و مطمئناً آن را در ليگ يون يا حتي لاليگا (جايي كه بارسلونا سوم شد)، بلكه در برزيل در كوپا آمه ريكا به دست آورد.

و اين هم يك مناسبت و هم عاشقانه وجود دارد - حتي اگر اين يك كوپا بيهوده به برنامه اضافه شود تا فدراسيون‌هايي كه به دليل تغيير ساختار تقويم جهاني با كمبود درآمد مواجه هستند، جبران شود، يك تورنمنت عجيب و غريب كه در استاديوم‌هاي خالي برگزار مي‌شود و در حالي كه كوويد بيداد مي‌كند. از طريق برزيل ژاير بولسونارو، كه به دليل تأثير همه‌گيري در آرژانتين و ناآرامي‌هاي مدني در كلمبيا منتقل شده است.



در نهايت، براي آرژانتين، اين مهم نبود. آنها از سال 1993 در مسابقاتي قهرمان نشده بودند. به نظر مي‌رسيد كه مسي نيز همينطور است، شك و ترديد در مورد اينكه چقدر او واقعاً به بازي براي كشورش اهميت مي‌دهد، مدت‌هاست كه با يك سري خروج اشك‌آور از تورنمنت‌ها از بين رفته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.