ويديو آخرالزماني از طوفان وحشتناك در استانبول تركيه

۲۲ بازديد

روز گذشته وقوع طوفاني سهمگين در تركيه مردم را به وحشت انداخته و زندگي عادي را در استانبول مختل كرده است. در پي وقوع اين طوفان ۴نفر كشته و حدود ۲۰ نفر زخمي شدند. در ادامه در پرشين وي مي خواهيم ويدئويي از طوفان در تركيه را براي شما قرار دهيم

 

ويدئوي طوفان در تركيه

رسانه‌هاي تركيه از كشته شدن۴ نفر به دليل ريزش سقف بر اثر طوفان در تركيه خبر دادند.

خبرگزاري اسپوتنيك روسيه به نقل از رسانه‌ها نوشت كه طوفان شديد ديروز (دوشنبه) استانبول را در نورديد و بر اثر آن ۴ نفر جان خود را از دست دادند و خساراتي به ساختمان‌ها و تاسيسات شهري وارد شد.

ويدئويي از طوفان استانبول

اين خبرگزاري همچنين به نقل از نماينده اداره‌ گارد ساحلي تركيه گزارش داد كه به همين دليل حركت كشتي‌ها در تنگه «بسفر» (اين تنگه آبي درياي سياه را به درياي مرمره پيوند مي‌زند و شهر استانبول در دو طرف اين تنگه قرار دارد) متوقف شده است.

به گفته اين منبع تنگه ياد شده از هر دو طرف مسدود شده است و ,زمان از سرگيري حركت كشتي‌ها در امتداد اين تنگه مشخص نيست.

طوفان در تركيه

تصاوير طوفان در تركيه

به گزارش شبكه تلويزيوني «ان تي وي» ، ۶ فروند هواپيماي خطوط هوايي نيز امروز به دليل طوفان نتوانستند در استانبول فرود آيند و اين پروازها به فرودگاه‌هاي «آنكارا» و «ازمير» هدايت شدند.

بيوگرافي الياس يالچينتاش خواننده تركيه اي و همسرش +عكس و پيج اينستاگرام

جزئيات بيشتر درباره ۴ كشته و ۱۹ زخمي بر اثر وقوع طوفان تركيه 

در پي وقوع طوفان شديد در شهر استانبول تركيه، حداقل چهار نفر كشته و ۱۹ نفر ديگر زخمي شدند.دفتر فرمانداري استانبول اعلام كرد: بر اثر طوفان روز دوشنبه استانبول حداقل چهار نفر كشته و ۱۹ نفر ديگر زخمي شدند.

طوفان در تركيه

وقوع طوفان در استانبول

اين دفتر اعلام كرد: براساس اعلام اداره شرايط اضطراري و بلاياي طبيعي،در نتيجه وزش باد شديدي كه در استانبول آغاز شد،چهار نفر كشته و ۱۹ نفر زخمي شدند كه حال سه نفر از آنها وخيم است.

هنوز جزئيات بيشتري در خصوص اين طوفان و خسارات مالي ناشي از آن گزارش نشده است

بهترین زمان سفر به استانبول

  • بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار است. چرا که از میزان بارش های فصلی کم شده و هوا طراوت خاصی را به خود می گیرد.
  • فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و داشتن فراغت بیشتر توسط مردم این شهر بسیار شلوغ می شود و همینطور شرایط جوی ترکیه هم به نسبت دیگر فصل های سال بسیار گرمتر می شود.
  • در فصل پاییز از قیمت تورهای مربوط به این شهر مبلغ زیادی کاسته می شود و همینطور شرایط جوی بسیارمناسبی هم نیز فراهم در شهر استانبول بنابراین بعد از فصل بهار پاییز بهترین زمان برای سفر به استانبول می باشد.
  • اگر که قصدتان از سفر به شهر استانبول گشت و گذار و تفریح در مناطق توریستی و هتل های آن است سعی کنید برنامه سفرتان در فصل زمستان نباشد، اما این فصل برای خرید بسیار مناسب است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.