تصاويري از تزئينات كاخ سفيد در امريكا با گل هاي زيبا براي كريسمس

۲۳ بازديد

با نزديك شدن به جشن سال نو در آمريكا كاخ سفيد نيز مانند هرسال خود را آماده برگزاري جشن كريسمس مي كند. سال گذشته همسر دونالد ترامپ بسيار زيبا و با سليقه خاص كاخ را تزئين كرده بود. امروز در پرشين وي مي خواهيم تصاوير تزئينات كريسمس كاخ سفيد را براي جشن امسال ببينيم

 

رونمايي از تصاوير تزئينات كريسمس كاخ سفيد

از تزئينات كاخ سفيد به مناسبت كريسمس رونمايي شد.روز دوشنبه ۲۹ نوامبر،در‌هاي كاخ سفيد براي بازديد از تزئينات كريسمس به روي خبرنگار‌ها در حالي گشوده شد كه ,جو بايدن رئيس جمهور آمريكا با بحران‌هاي مختلفي از جمله كاهش محبوبيت در ميان راي دهندگان روبروست.

ويدئويي از تزئينات كاخ سفيد در امريكا

در بيانيه‌اي كه جيل و جو بايدن به مناسبت كريسمس منتشر كردند آمده بود: در حالي اولين فصل تعطيلات خود را در كاخ سفيد جشن مي‌گيريم كه از آمريكايي‌هايي كه در سراسر كشور ملاقات كرده‌ايم الهام گرفته‌ايم.

تصاوير تزئينات كريسمس كاخ سفيد

تصاوير تزئينات كريسمس كاخ سفيد در سال جديد

ما بار‌ها به خود يادآوري مي‌كنيم كه تفاوت‌هاي ما ارزشمند و شباهت‌هاي ما بي‌نهايت است.

در انتهاي اين بيانيه مشترك بانوي اول آمريكا و جو بايدن  ,براي مردم آمريكا تعطيلاتي شاد و سرشار از سلامتي آرزو كردند.

كاخ رياست جمهوري آمريكا

بد نيست درباره كريسمس بيشتر بدانيد

كريسمَس (زبان انگليسي: Christmas) يا نوئل (زبان فرانسوي: Noël) جشني است در آيين مسيحيت كه به منظور گراميداشت زادروز عيسي مسيح برگزار مي‌شود. بسياري از اعضاي كليساي كاتوليك روم و پيروان آيين پروتستان، كريسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسياري آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نيز برگزار مي‌كنند. به بهانه تصاوير تزئينات كريسمس كاخ سفيد درباره جشن كريسمس بيشتر صحبت مي كنيم.

تصاوير تزئينات كريسمس كاخ سفيد

كريسمس

اعضاي بيشتر كليساهاي ارتودوكس در سراسر دنيا نيز روز بيست و پنجم دسامبر را به عنوان ميلاد مسيح جشن مي‌گيرند. برخي از مسيحيان ارتودوكس در روسيه، اوكراين، سرزمين مقدس (ناحيه تاريخي فلسطين كنوني) و ديگر مكانها، به سبب پيروي از گاهشماري يولياني، جشن كريسمس را در روز هفت ژانويه برپا مي‌كنند.

كليساي حواري ارمني طبق سنت منحصر به فردي، روز ميلاد و همچنين روز غسل تعميد مسيح را هم‌زمان در روز ششم ژانويه جشن مي‌گيرند.ايام ۱۲ روزه كريسمس با سالروز ميلاد مسيح در ۲۵ دسامبر آغاز شده و تا جشن خاج‌شويان در روز ۶ ژانويه ادامه مي‌يابد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.