خانواده علي انصاريان و دامادشان در اكران رومانتيسم عماد و طوبي

۱۷ بازديد

فيلم رمانتيسم عماد و طوبي با بازي علي انصاريان مرحوم شب گذشته با حضور خانواده او اكران شد. در اين مراسم يادبودي براي علي انصاريان گرفته شد. در ادامه در پرشين وي مي خواهيم تصاويري از خانواده علي انصاريان در اكران فيلمش را براي شما قرار دهيم

 

خانواده علي انصاريان در اكران فيلمش

خانواده علي انصاريان (ننه علي) محمد و حامد اژدري در اكران امشب فيلم رومانتيسم عماد و طوبي . و برگزاري مراسم يادبود علي جان انصاريان .عكاس : روح الله بالش آبادي

خانواده علي انصاريان در اكران فيلمش

عكس خانواده علي انصاريان در اكران فيلمش

خانواده علي انصاريان در اكران فيلمش

خانواده علي انصاريان

متن و پيام تبريك روز جهاني آرايشگر مبارك به دوست و رفيق

فيلم رمانتيسم عماد و طوبي با گريز از خلق فيلمنامه و داستاني قوي كهدر خلال آن نشاط از درون خانواده بجوشد، اثري سطحي اما خوش رنگ و بانشاط ,از آب درآمده است كه مخاطب در روزگار تلخ سينماي ايران آن را تماشا كند.

فيلم رمانتيسم عماد و طوبي

فيلم رمانتيسم عماد و طوبي

رمانتيسم عماد و طوبي يك شناي خلافِ جريان آب سينماي روز اجتماعي و تلخ ما است.فيلمي كه قصد دارد تا با روشن كردن چراغي در دست در نقطه‌اي مشخص ,مردم خسته و كرونا زده را به سينما بكشاند تا فيلم مفرح و شاد را تماشا كنند.به بهانه عكس خانواده علي انصاريان در اكران فيلمش درباره اين فيلم بيشتر صحبت مي كنيم.

الناز حبيبي

الناز حبيبي

البته اين نكته باتوجه به همين شرايط قابل احترام است اما اين سخن به معناي آن نيست كه با فيلمي بي عيب و ايراد روبرو باشيم. رمانتيسم قصد دارد تا بهاي زندگي و ارزش زيبايي‌هاي آن را براي ما ترسيم كند و براي رسيدن به اين مقصود از هرگونه بازي بصري و فيلميك براي جذابيت بيشتر بهره‌مند شده و همين تكنيك‌زدگي باعث شده است كه معناي زندگي و سرخوشي لذت‌بخش از آن بيشتر از آنكه از درون و قلب زندگي بجوشد بيشتر مايه خود را از شكل و ظاهر فيلم اخذ كند.

بازيگر فيلم رمانتيسم عماد و طوبي

بازيگر فيلم رمانتيسم عماد و طوبي

رمانتيسم عماد و طوبي داستان ندارد و مخاطب در حال تماشاي برشي از زندگي يك زوج است. اين مسئله باعث مي‌شود تا عنصر واقع‌بيني و رئال بودن فيلم از دست برود و تماشاگر كمتر از پند و اندرز رمانتيك فيلم بهره‌مند شود. زيرا اين داستان واقعي و فضاي رئال فيلم است كه باعث مي‌شود تا مخاطب پيام فيلم را باور و درك كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.