عكس جديد آپامه دختر برديا گلزار برادر سوپراستار معروف

۲۰ بازديد

محمدرضا گلزار بازيگر و خواننده معروف كشورمان است كه طرفداران بسياري دارد. او در اينستاگرام فعاليت زيادي دارد. امروز در پرشين وي مي خواهيم عكس جديد دختر برديا گلزار را براي شما قرار دهيم كه برادر او منتشر كرد.

 

عكس دختر برديا گلزار

برديا گلزار عكس جديدي از خودش منتشر كرد

دختر برديا گلزار

عكس دختر برديا گلزار

بد نيست درباره محمدرضا گلزار بيشتر بدانيد

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردين ۱۳۵۶) بازيگر و خوانندهٔ ايراني است. او در سال ۱۳۸۵ دريافت‌كنندهٔ بيشترين دستمزد در بين بازيگران بود. گلزار در چندين فيلم پرفروش ايراني نظير سلام بمبئي (۱۳۹۴)، آينه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستيم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او يكي از گران‌ترين بازيگران ايراني است.

گلزار غير از فعاليت سينمايي، در چندين سريال نظير عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶)ساخت ايران ۲ (۱۳۹۷) و گيسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ايفاي نقش كرده‌است.گلزار فعاليت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازندهٔ گيتار گروه موسيقي آريان آغاز كرد.او مدتي بعد بازيگري را براي اولين بار در فيلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ايرج قادري تجربه كرد.

سوپراستار معروف

سوپراستار معروف

تا آخر دبيرستان فعاليت هنري نداشت. پدرش با گيتار زدن مخالف بود،تنها گاهي با ارگ كار مي‌كرد. تا سال سوم دبيرستان در رشتهٔ رياضي تحصيل كرد.

دختر برديا گلزار

دختر برديا گلزار برادرزاده رضا

در سوم دبيرستان در كنكور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسي مكانيك در واحد تهران جنوب ,قبول شد و رزرو كرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربي رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشكيعكنكور داد ولي قبول نشد و به همان رشتهٔ مكانيك رفت.

سوشي خوردن آرتا و نيلا ؛ دختر و پسر بابك جهانبخش و پريا پرتويي فرد

او فارغ‌التحصيل رشتهٔ مهندسي مكانيك از دانشگاه آزاد اسلامي است.گلزار فعاليت موسيقي خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گيتارنواز با گروه آريان آغاز كرد.او در گروه آريان گيتار، ارگ و پركاشن نواخته‌است.

بازيگر معروف

بازيگر معروف

گلزار همچنين در زمينهٔ موسيقي گروه داركوب را با همايون نصيري و ديگران راه‌اندازي كرد. سپس گروه ريزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت كرد كه فعال است. بازي گلزار در فيلم‌هايي از مسعود كيميايي و بهرام بيضايي و داريوش مهرجويي با وجود دعوت شدن هر بار به دلايل گوناگوني مقدور نشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.