آرايش مهناز افشار براي مبارزه با خشونت عليه زنان

۲۱ بازديد

مهناز افشار بازيگر معروف سينماي ايران است كه چند سالي است از ايران رفته است. او در اينستاگرام فعاليت زيادي دارد و عكس هاي مختلفي منتشر مي كند. امروز در پرشين وي مي خواهيم عكسي از آرايش مهناز افشار را براي شما قرار دهيم كه او به مناسبت روز مبارزه خشونت عليه زنان منتشر كرد.

 

آرايش مهناز افشار بازيگر

۲۵ نوامبر روز مبارزه با خشونت عليه زنان

هر بار كه خشوني بر عليه زنان ميخونم و مي‌بينم فكر ميكنم اين آدمها چگونه فراموش ميكنند ,كه از بدن يك زن متولد شدند  ,وچطور ميتونن چنين نامرد باشند!#روز_جهاني_مبارزه_با_خشونت_عليه_زنان ,عكس مال فيلم پشت صحنه فيلم سينمايي معلم هست

عكس آرايش مهناز افشار

بيوگرافي «حسن اكليلي» هنرمند اصفهاني و همسرش + زندگي شخصي و آثار

مهناز افشار (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) هنرپيشه سينما، تئاتر و تلويزيون اهل ايران است.

او بازيگري را با مجموعهٔ تلويزيوني گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز كرد و پس از آن با بازي در فيلم سينمايي دوستان به كارگرداني علي شاه‌حاتمي به سينما نيز راه يافت. افشار در سال ۱۳۸۹ براي ايفاي نقش در فيلم سعادت‌آباد، سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

آرايش مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ايران زندگي مي‌كند.

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌اي اصالتاً ترك به‌دنيا آمد.ديپلم دبيرستان را در رشتهٔ علوم تجربي گرفت و براي ادامهٔ تحصيل به مدّت چهار سال ,در يك مؤسسهٔ غيرانتفاعي به تحصيل در رشتهٔ تدوين پرداخت.به علّت گرايش مذهبي، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازيگري او بودند.او در كلاس‌هاي بازيگري حميد سمندريان آموزش ديد.به بهانه عكسي از آرايش مهناز افشار درباره اين بازيگر بيشتر صحبت مي كنيم.

بازيگر مهاجرت كرده

بازيگر مهاجرت كرده

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با ياسين رامين فرزند محمدعلي رامين معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در دورهٔ دوم رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد ازدواج كرد و سيد محمد خاتمي، رئيس‌جمهور پيشين ايران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند.

بازيگر معروف

بازيگر معروف

افشار و همسرش در ارديبهشت ۹۴ صاحب يك دختر شدند و نام او را «ليانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوري در صفحه اينستاگرامش، با اعلام جدايي از ياسين رامين نوشت: «هر آدمي ضعيف يا قوي يك وجودي داره. ولي وقتي تصميم مي‌گيري يك مادر مجرد باشي بايد دوتا وجود داشته باشي و اونارو براي خودت و فرزندت قوي‌تر هم بكني.»

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.