سامان صفاري و نيلوفر كوخاني در پشت صحنه «سريال سرجوخ

۱۷ بازديد

نيلوفر كوخاني بازيگر جوان و تازه وارد تلويزيون ايران است كه با بازي در سريال خانه امن معروف شد. او اين شب ها در سريال سر جوخه نيز ايفاي نقش مي كند. امروز در پرشين وي مي خواهيم ويدئوي از پشت صحنه بازي نيلوفر كوخاني در سريال سرجوخه را براي شما قرار دهيم.

 

پشت صحنه حضور نيلوفر كوخاني در سريال سرجوخه

نيلوفر كوخاني ويدئويي از پشت صحنه سريال سرجوخه را منتشر كرد.در اين ويدئو حضور نيلوفر كوخاني در سريال سرجوخه را مي بينيد

ويدئويي از پشت صحنه سريال سرجوخه

بد نيست درباره نيلوفر كوخاني يبشتر بدانيد

نيلوفر كوخاني متولد ۲ شهريور ۱۳۶۹ در تهران است. وي فارغ التحصيل كارگرداني و دانش آموخته طراحي لباس و فشن ديزاين از مجتمع فني تهران مي باشد، او فعاليت خود را از پشت صحنه شروع كرده است.

بازيگر معروف

بازيگر معروف

نيلوفر كوخاني از هنرمندان طرفدار فوتبال و تيم ملي آلمان مي باشد،يكي از علايقش ادبيات و خواندن شعرهاي احمد شاملو و حضور در كنسرت ,خوانندگان مختلف خارج از كشور مي باشد.وي اولين بار در سال ۱۳۹۱,در ۲۲ سالگي در سريال ستايش ۲ نقش كوتاهي را تجربه كرد،اما در ادامه با راكد شدن صنعت فيلمسازي و سريال سازي ادامه مسير برايش ميسر نشد.

 

متن و پيام تبريك روز جهاني آرايشگر مبارك به دوست و رفيق +عكس نوشته استوري

نيلوفر كوخاني در سريال سرجوخه

عكس نيلوفر كوخاني در سريال سرجوخه

بعد از چند تجربه نه چندان مشهور در سال ۹۵ نيلوفر كوخاني در سريال چرخ و فلك در ايپزود نوري دوباره وارد عرصه بازي شد سپس به عنوان دستيار كارگردان در چند كار حضور داشت.نيلوفر كوخاني در سريال تاريكي شب روشنايي روز در سال ۹۵ به عنوان دستيار اول كارگردان توانست بازي درخوري داشته باشد، اين سريال زمستان ۹۷ از تلويزيون پخش مي شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.