سوشي خوردن آرتا و نيلا ؛ دختر و پسر بابك جهانبخش و پريا پرتويي فرد

۱۹ بازديد

بابك جهانبخش خواننده معروف ايراني است كه پس از جدا شدن از همسر اولش با پريا پرتوي فرد ازدواج كرد. او از ازدواج اولش يك پسر به نام آرتا دارد. امروز در پرشين وي مي خواهيم ويدئويي از دختر و پسر بابك جهانبخش و پريا پرتوي فرد را براي شما قرار دهيم

 

ويدئويي از دختر و پسر بابك جهانبخش

بابك جهانبخش ويدئويي از سوشي خوردن دختر و پسرش را منتشر كرد. در اين ويدئو سوشي خوردن دختر و پسر بابك جهانبخش را مي بينيد

ويدئويي از پسر بابك جهانبخش و خواهرش

بد نيست درباره بابك جهانبخش بيشتر بدانيد

بابك جهانبخش با نام اصلي علي جهانبخش متولد يكم فروردين ماه ۱۳۶۲ در شهر بوخوم آلمان، خواننده سبك پاپ و آهنگساز ايراني است كه با انتشار آلبوم «چي شده» در سال ۱۳۸۴ و كسب عنوان دومين پديده سال موسيقي، به شهرت رسيد.

خواننده معروف

خواننده معروف

جهانبخش كه پس از آن آلبوم‌هاي ديگري همچون «بي اسم»، «احساس»،«زندگي من»، «من و بارون»، «اكسيژن»، «مدار بي قراري» و «حالم خوبه»را روانه بازار كرد، در روز‌هاي منتي به پايان آذر ماه ۹۹ بخاطر گرفتگي ,سه رگ اصلي قلبش در بيمارستان بستري شد و اندكي بعد زير عمل جراحي رفت.به بهانه ويدئوي دختر و پسر بابك جهانبخش درباره اين خواننده بيشتر صحبت مي كنيم.

 محمدرضا گلزار سوپر استار سينما در هتل بين الملي مارينا كيش

دختر و پسر بابك جهانبخش

بابك جهانبخش

زندگي و ورود به دنياي هنر

بابك جهانبخش در سال ۱۳۶۲ در خانواده‌اي ايراني در شهر بوخوم آلمان چشم به جهان گشود.پدرش براي ادامه تحصيل عازم آلمان شده بود و همين امر سبب شد تا ,بابك جهانبخش در خارج از كشور بدنيا بيايد.

دختر و پسر بابك جهانبخش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.