حسن شكوهي تهيه كننده و بازيگر به همراه نوه اش سپنتا

۲۳ بازديد

حسن شكوهي بازيگر و تهيه كننده معروف سينماي ايران است. اين بازيگر ۵۰ساله دوبار ازدواج كرده كه از همسر اولش دو فرزند بزرگ و ۱نوه دارد. امروز در پرشين وي مي خواهيم تصويري از نوه حسن شكوهي را براي شما قرار دهيم كه او در اينستاگرامش منتشر كرد

 

عكس نوه حسن شكوهي

حسن شكوهي با انتشار عكس زير نوشت:

آقا سپنتا نوه ي عزيزمآرزوي سلامتي براي همه كودكان سرزمينم دارمياعلي مدد


نوه حسن شكوهي بازيگر سينما

 بد نيست درباره حسن شكوهي بيشتر بدانيد

حسن شكوهي در دومين روز خرداد ۱۳۵۰ در تهران متولد شد.او داراي تحصيلات دانشگاهي در رشته مكانيك ،بازيگر ،مدير توليد پروژه هاي سينمايي و سريال هاي تلويزيوني است ,و با بازي در سريال برره و عينك دودي و به كجا چنين شتابان به شهرت رسيد.

بازيگر معروف

بازيگر معروف

آغاز فعاليت حرفه اي در سينما و تلويزيون

از سال ۱۳۷۲ – تاكنون در عرصه فيلم و سريال ايراني حضور دارد و بيشتر در پشت صحنه به عنوان مدير توليد فعاليت داشته و آثار كمي در كارنامه هنري ايشان به عنوان بازيگر ثبت شده است.

 

وي از سال ۱۳۷۲ با بازي در فيلم همه دختران من به كارگرداني و نويسندگي اسماعيل سلطانيان بطور حرفه اي وارد بازيگري شد و سپس در سال ۱۳۷۸ در فيلم سينمايي عينك دودي به كارگرداني محمد حسين لطيفي ايفاي نقش كرد.

نوه حسن شكوهي

نوه حسن شكوهي سپنتا

شكوهي به عنوان بازيگري در فيلم ها و سريال هايي چون سيسيلي‌هاچك ،الم شنگه ، بي‌دل ، دست‌هاي خالي ، هر چي تو بخواي ، باغ آلوچه ،توكيو بدون توقف ، عينك دودي ، همه دختران من ، پاورچين و نقطه چين ،شب‌هاي برره ، روز رفتن ، به كجا چنين شتابان و … حضود داشته است.

تهيه كننده معروف

تهيه كننده معروف

ازدواج و همسر حسن شكوهي

آقاي شكوهي سالها پيش ازدواج كرده و داراي دو فرزند پسر مي باشد كه هر دو ازدواج كردند و صاحب نوه به نام سپنتا شده است.

بازيگر نقش غول برره در اول خرداد ۱۴۰۰ خبر از ازدواج مجدد خود داد و با انتشار عكسي از همسر جديدش ساناز هرندي منشي صحنه خبر داد كه دوباره ازدواج كرده است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.