عكس هاي «ادل» خواننده در كنار نامزدش ريچ پل و اپرا وينفري مجري مشهور

۱۹ بازديد

ادل خواننده معروف انگيلسي است كه طي چند سال اخير كاهش وزن شديدي داشته و بسيار تغيير كرده است. او به تازگي وارد رابطه جديدي با ريچ پل ايجنت معروف ورزشي شده است و در چندين مهماني با هم ديده شدند. امروز در پرشين وي مي خواهيم عكسهاي ادل و نامزدش را براي شما قرار دهيم

 

عكسهاي ادل و نامزدش

تصاويري از ادل دركنار نامزدش، ريچ پل و اپرا وينفري را مشاهده كنيد.

ادل در مصاحبه جديدش با اپرا وينفري كه ساعاتي پيش منتشر شد ,از رابطه‌اش با ريچ پل ايجنت ورزشي ۳۹ ساله بسيار ابراز خشنودي كرد.

عكسهاي ادل و نامزدش

عكسهاي ادل و نامزدش ريچ پل

ادل همچنين گفت دوست دارد در آينده بچه هاي بيشتري داشته باشد.

ادل اكنون از رابطه قبلي‌اش يك پسر ۹ ساله دارد.

تصاويرِ تكان‌دهنده‌اي كه يكي از مشهورترين و موفق‌ترين مدل‌هاي جهان، از بيماري روح‌اي‌اش منتشر كرد

مجري معروف و ادل

مجري معروف و ادل

بد نيست بدانيد چرا گذشته ادل و ريچ پل شبيه به هم است

ادل و ريچ پل جذاب‌ترين و جديدترين زوج مشهور هاليوود با ارزشي معادل ۲۷۵ ميليون دلار هستند كه به طور جداگانه در عمارت‌هايي نزديك به هم در بورلي هيلز زندگي مي‌كنند.ادل در روز يكشنبه عكسي از خودش همراه عشق زندگي خود، ريچ پل در اينستاگرام به اشتراك گذاشت و در بخش كپشن نيز يك ايموجي قلب قرار داد.

عكسهاي ادل و نامزدش

عكسهاي ادل و نامزدش در كنار هم

ريچ پل در روز يكشنبه ادل را به عنوان همراهش در عروسي آنتوني ديويس، ستاره‌ي NBA،برده بود. ادل در اين مهماني با لباس ۷۰ هزار دلاري‌اش توانمندي اقتصادي‌اش را نيز به رخ كشيد.

دوستان ريچ پل مي‌گويند كه رابطه‌ي آن‌ها خيلي جدي نيست،اما دوستان ادل مي‌گويند كه او علاقه‌ي زيادي به ريچ دارد. يكي از دوستان ادل مي‌گويد:«به نظر ادل، ريچ او را درك مي‌كند. ريچ هم مثل ادل با تنگدستي بزرگ شده است.و به نظر ادل ريچ واقعاً جذاب است.»

ريچ پل و نامزد خواننده اش

ريچ پل و نامزد خواننده اش

ريچ پل حقيقتاً شباهت‌هايي با ادل دارد. هر دوي آن‌ها در خانه‌هاي نسبتاً محقر، يكي در كليولند و ديگري در جنوب لندن بزرگ شده‌اند. هر دوي آن‌ها، يكي از والدين‌شان اعتياد داشته است. ادل را مادرش پني بزرگ كرده و پدر مرحومش مارك اوانز، الكلي بوده است. مادر ريچ پل نيز به مواد اعتياد داشته و در نتيجه پل را پدر و ساير بستگانش بزرگ كرده‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.