بيوگرافي «حنانه شهشهاني» بازيگر ايراني و همسرش + ماجراي تصاوير جنجالي

۳۳ بازديد

بيوگرافي «حنانه شهشهاني» بازيگر سينما و تلويزيون كه با مهاجرت به خارج از كشور كشف حجاب كرد در ادامه مطلب همراه ما باشيد

بيوگرافي حنانه شهشهاني

حنانه شهشهاني متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ بازيگر سينما و تلويزيون است

حنانه شهشهاني در رشته موسيقي تحصيل كرده و ويولن ساز تخصصي اوست.

  بيوگرافي «برادران اميدوار» + معرفي مستند سفر به دور دنيا با برادران اميدوار
 

بيوگرافي حنانه شهشهاني بازيگر ايراني و همسرش + ماجراي تصاوير جنجالي

آغاز فعاليت حنانه شهشهاني

حنانه شهشهاني در ۴ سالگي با بازي در سريال «شليك نهايي» فعاليت بازيگري خود را آغاز كرد

او بعد از آن چند كار كودك با آقاي شاپور قريب بازي كرد

بعد از اين فعاليتها براي ادامه تحصيل به خارج از كشور رفت و در سن ۱۶ سالگي به ايران بازگشت و اولين كار سينمايي اش فيلم «زاگرس» را بازي كرد.

بيوگرافي حنانه شهشهاني بازيگر ايراني و همسرش + ماجراي تصاوير جنجالي

 

فيلم و سريال هاي حنانه شهشهاني

حنانه شهشهاني در فيلم و سريال هاي گوناگوني همچون حرفه اي ها، ميم مثل مادر، زاگرس، جاودانگي، ترانه مادري، مثل هيچكس، يك مشت پر عقاب، كلاه پهلوي، شليك‌نهايي، پروانه ها،بلند گريه كن و …حضور داشته است.

بيوگرافي حنانه شهشهاني بازيگر ايراني و همسرش + ماجراي تصاوير جنجالي

علت مهاجرت حنانه شهشهاني

مدتي پيش از مهاجرت حنانه شهشهاني عكسهاي بي حجابي از او در فضاي مجازي منتشر شد كه حاشيه هاي فراواني براي اين بازيگر بوجود آورد.

 مادر حنانه شهشهاني معتقد بود كه عده‌اي مي‌خواستند او را از صحنه بيرون كنند و براي رسيدن به اهدافشان تا حد زيادي هم موفق شدند.

مدتي بعد حنانه‌شهشهاني با انتشار عكس هاي بي حجاب در صفحه مجازي از مهاجرت به خارج از كشور خبر داد.

نقش و نگار حنای عربی در فرهنگ عربی بسیار پررنگ و مهم است و به عنوان یکی از نمادهای بارز فرهنگی این منطقه شناخته می‌شود. حنا، که از گیاهانی همچون لاوندر استخراج می‌شود، در فرهنگ عربی از قدیم الایام تاکنون جایگاه ویژه‌ای داشته است. استفاده از حنا در روزهای مختلفی از عمر، مانند عروسی‌ها، جشن‌ها و مناسبت‌های مذهبی، به عنوان نشانه‌ای از شادی، زیبایی و فراوانی معنا دارد. این عمل رواج دارد که در آن عروس و زنان عرب با استفاده از حنا، الگوهای هندسی یا حتی شعارهای خاصی را بر روی دستان و پاهای خود نقاشی کرده و این نقوش به عنوان نمادهایی از زیبایی، حسن و سنت معتبر شناخته می‌شوند.

 

علاوه بر جنبه‌های زیبایی‌شناسی، حنای عربی نقش مهمی در فرهنگ مذهبی نیز دارد. برخی از افراد عرب با استفاده از حنا نماز خود را انجام می‌دهند؛ این عمل به عنوان نشانه‌ای از پاکی و تزکیه روحانی شناخته می‌شود. به علاوه، حنا به عنوان یکی از درمان‌های سنتی نیز شناخته شده و برای درمان برخی از بیماری‌ها و مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی، حنای عربی به عنوان یک نماد فرهنگی ژنرال و ارزشمندی در فرهنگ عربی به شمار می‌رود که در زندگی روزمره، هنر، دین و سنت‌های مختلف جایگاه خود را دارد. امروزه طرح نقش حنا عربی جدید در ترندهای سالانه وجود دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.