صحبت هاي جديد علي اف درباره ايران

۱۷ بازديد
«الهام علي‌اف» رئيس‌جمهور جمهوري آذربايجان در ادامه ادعاهاي ضد ايراني روزهاي اخير خود، اين‌بار ايران را به كمك به ارمنستان براي قاچاق مواد مخدر به اروپا متهم كرد!

به گزارش تيتربرتر؛  «الهام علي‌اف» رئيس‌جمهور جمهوري آذربايجان در گزافه‌گويي ضد ايراني جديد خود، گفت ارمنستان با كمك ايران مواد مخدر به اروپا قاچاق مي‌كرده است. 

ادعاي تازه الهام علي‌اف عليه ايران 

گزافه گويي تازه الهام علي‌اف عليه ايران گزافه گويي تازه الهام علي‌اف عليه ايران 

الهام علي اف رئيس جمهور جمهوري آذربايجان كه اين روزها مي‌كوشد به هر قيمتي اشتباه خود را در باز كردن پاي رژيم صهيونيستي به منطقه انكار كند؛ اين بار در ادعايي جديد گفته است كه باكو مسير ترانزيت مواد مخدر از ايران به ارمنستان و از آنجا به اروپا را مسدود كرده است.

خبرگزاري «ترند» جمهوري آذربايجان امروز (جمعه) گزارش داد علي‌اف در سخنراني خود در جلسه شوراي سران كشورهاي مستقل مشترك المنافع كه در قالب يك ويدئو كنفرانس برگزار شد، ادعا كرد ارمنستان در تباني با ايران از مناطق اشغالي سابق جمهوري آذربايجان (در اشاره به مناطق تحت اشغال جمهوري ارمنستان كه در پي آتش‌بس قره‌باغ آزاد شد) براي انجام قاچاق مواد مخدر به اروپا به مدت حدود ۳۰ سال استفاده مي‌كرد.

فردي كه در خيابانهاي اصفهان به خانم‌ها شليك مي‌كرد كيست؟ + ماجراي دستگيري و آزادي

در روزهاي گذشته رئيس‌جمهور جمهوري آذربايجان به‌رغم آن كه تهران و باكو به طور سنتي روابط صميمانه‌اي دارند، با اتخاذ مواضعي زياده‌خواهانه و مخالف با حسن همجواري، به گزافه‌گويي و اتهام‌زني عليه تهران پرداخته است. 

وي پيش‌تر اظهارات مقام‌هاي ايران درباره حضور عناصر خارجي در مرز ايران را بهانه‌هاي ساختگي خواند و در مخالفت آشكار با اظهارات و اقدامات مقام‌هاي باكو، مدعي شد جمهوري آذربايجان خواهان احترام در مرزهاست.

مقام‌هاي جمهوري آذربايجان همچنين بدون توجه به اصول و قواعد بين‌المللي و حسن همجواري از طريق تحريف مفاد توافق آتش‌بس قره‌باغ، به دنبال اعمال خواسته خود براي ايجاد كريدوري با هدف تغييرات ژئوپولتيك در منطقه و مرزها هستند. 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.