داور زن مسابقات كشتي جهاني نروژ كيست؟ + عكس

۲۳ بازديد

 ملي‌پوشان ايران در مسابقات كشتي آزاد قهرماني جهان در نروژ توانستند مدال‌هاي زيادي را از آن خود كنند و افتخارات زيادي را براي كشورمان به ارمغان آورند

 در يكي از مسابقات كه ديروز دوازدهم مهر ۱۴۰۰ برگزار شد عليرضا سرلك در فينال وزن ۵۷ كيلوگرم كشتي آزاد به مصاف حريف خود توماس گيليمان آمريكايي رفت و با شكست ۳ بر ۵ در مقابل اين حريف آمريكايي مدال نقره را از آن خود كرد. 

داور زن مسابقات كشتي جهاني نروژ كيست؟ + عكس

در اين تورنمنت داوران زن زيادي به قضاوت پرداختند يكي از اين داوران داور مسابقه عليرضا سرلك و توماس گيليمان بود.  اين داور جوان و زيبا از مهارت بالايي نيز در قضاوت و داوري برخوردار بود و توانست داوري عادلانه را در اين مسابقه نمايش دهد.  در اين تورنومنت تيم ملي ايران توانست 3 مدال نقره و يك مدال طلا به دست آورد.

بيوگرافي الهه جعفري و همسرش + عكس ها و اينستاگرام الهه جعفري

 

  حسن يزداني از اعضاي تيم ملي كشتي كشورمان در ديدار فينال وزن ۸۶ كيلوگرم جام جهاني كشتي آزاد در نروژ توانست عملكرد ۶-۲ حريف خود را شكست دهد. حريف حسن يزداني در اين ديدار ديويد تيلور بود كه حسن يزداني سه بار در مقابل او شكست خورده بود و در نهايت در اين ديدار انتقام شكست هاي خود را از او گرفت. وي توانست مدال طلاي جهان را از آن خود كند و قهرمان وزن ۸۶ كيلوگرم جام جهاني كشتي آزاد در نروژ شود. حريف حسن يزداني كشتي گير آمريكايي بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.