علت طلاق حميد گودرزي از ماندانا دانشور مشخص شد؟

۲۱ بازديد

 همسر حميد گودرزي بازيگر و مجري اهل ايران علت طلاقشان را بعد از پنج سال فاش كرد. وي درباره حميد گودرزي گفت او تعادل رواني ندارد.

علت طلاق حميد گودرزي بازيگر سينما و تلويزيون ايران از همسرش ماندانا دانشور فاش شد. 

 حالا كه 5 سال از طلاق حميد گودرزي و ماندانا دانشور ميگذرد ماندانا دانشور تصميم گرفته پرده از دليل اين طلاق بردارد. وي اكنون كه در آمريكاست علت طلاق خود را فاش كرد. او در نامه اي نوشت من به عنوان يك زن ايراني براي دفاع از شرافت خود بايد بگويم كه زندگي من و حميد گودرزي خيلي وقت است كه به پايان رسيده ولي از آنجايي كه من يك زن ايراني اصيل هستم با سيلي صورت خود را سرخ نگه داشتم.

بيوگرافي الهه جعفري و همسرش + عكس ها و اينستاگرام الهه جعفري

من براي حفظ زندگي من جنگيدم اما از من سوء استفاده شد و در نتيجه من تصميم گرفتم ايران را ترك كنم. بايد بگويم كه همسر من تعادل رواني نداشت و با اينكه طلاق ما هنوز به دادخواست اوليه رسيده بود اين اين خبر را رسانه اي كرد.

من نيزمانند همه زنان و مادران ايراني نمي خواستم حتي در شرايط سخت زندگي خود را رها كنم. اما دشواري هاي زيادي بر من گذشت و تهمت هاي زيادي به من زده شد با اين حال خبري از غيرت مرد ايراني نبود. آنقدر روزهاي سختي را مي گذراندم كه تنها با يك چمدان وطن خود را ترك كردم.

 بيوگرافي حميد گودرزي و همسرش +ماجراي طلاق,گفتگو و عكسها

بيوگرافي حميد گودرزي

حميد گودرزي متولد ۲۲ آذر ۱۳۵۶ در ايران است. وي از دانشكده هنر و معماري دانشگاه آزاد مدرك بازيگري خود را دريافت كرده. حميد گودرزي اصالتا اهل بروجرد ميباشد كه در ۲۱ شهريور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج كرد زندگي آنها بعد از ۱۲ سال در سال ۱۳۹۵ به طلاق منجر شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.