بيوگرافي «مسعود ريگي» فوتباليست و همسرش + افتخارات ورزشي و باشگاه ها

۲۴ بازديد

مسعود ريكي متولد ۳ اسفند ۱۳۶۹ در شيراز ميباشد.وي كه در پست هافبك دفاعي براي باشگاه سپاهان در ليگ برتر بازي مي‌كند همچنين با انتشار بخشي از كارت‌ملي وي توسط باشگاه سپاهان مشخص شد كه نام خانوادگي وي ريكي مي‌باشد.

 

عملكرد حرفه‌اي مسعود ريگي

از باشگاه‌هايي كه در آن بازي كرده‌است مي‌توان به باشگاه فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز، باشگاه فوتبال بادران تهران و باشگاه فوتبال پديده خراسان اشاره كرد.

بيوگرافي هاجر دباغي فوتباليست تيم ملي فوتبال بانوان و خانواده +عكس

 

پديده و مسعود ريگي

ريگي كه پيش از اين سابقه بازي در تيم فجرسپاسي و بادران را داشت، پس از توافق با مسئولان پديده با اين تيم قراردادي يكساله براي ليگ برتر ۹۸–۱۳۹۷ بست. اولين بازي او براي پديده در مقابل تيم پرسپوليس بود، كه پديده آن بازي را با نتيجه ۰–۱ واگذار كرد. اولين گل وي نيز در بازي با نفت مسجدسليمان بود كه پديده در اين بازي ۰–۳ پيروز شد.

 

مسعود ريگي در استقلال تهران

پس از درخشش ريگي در تيم شهر خودرو، توجه باشگاه استقلال تهران به وي جلب شد و او در تاريخ ۲ تير ۱۳۹۸ به‌طور رسمي به اين تيم پيوست. و در بازي مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم ليگ برتر اولين بازيش براي استقلال را انجام داد و رفته رفته به عنوان يكي از بازيكنان تأثير گذار استقلال در ليگ برتر تبديل شد.

در هفته ۲۱ ليگ ۱۹خليج فارس وي توانست با يك شوت ديدني و از راه دور دروازه سايپا را باز كند تا تيمش ۱–۰ جلو بيافتد ولي با بدشانسي و گل به خودي فرشيد باقري بازي ۱–۱ تمام شد تا سوپرگل او يك امتياز براي استقلال در پي داشته باشد. همچنان وي با دادن پاس گل به مهدي قايدي در برابر نفت مسجد سليمان پيروزي دو بريك تيمش را رقم زد.

فرارو | اختلاف مالي زياد مسعود ريگي با استقلال؛ پاي پرسپوليس در ميان است؟

قرارداد مسعود ريگي با سپاهان

وي در شهريور ۱۴۰۰ با قرادادي ۲ ساله به سپاهان اصفهان پيوست.

 

پيج اينستاگرام مسعود ريگي

مسعود ريگي با استفاده از پيج زير در اينستاگرام فعاليت دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.