زندگينامه محمود نگهبان سلامي نماينده سابق خواف

۲۹ بازديد

با بيوگرافي محمود نگهبان سلامي (Mahmoud Neghaban Salami) نماينده خواف و رشتخوار متولد ۱۳۵۶ اهل هزارخانه خواف ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر كرونا درگذشت ، عكس ها و تصاوير محمود نگهبان سلامي نماينده مجلس ، زندگينامه دكتر محمود نگهبان سلامي و همسر و فرزندانش ، زندگي شخصي و سياسي و ماجراي درگذشت و سوابق كامل شغلي و مديريتي تا نمايندگي مجلس و خانواده محمود نگهبان سلامي استاد دانشگاه و نماينده سابق مجلس را در بيوگرافي و عكس كامل وي

بيوگرافي محمود نگهبان سلامي

دكتر محمودنگهبان سلامي، (زاده سال ۱۳۵۶ در هزارخانه – درگذشته ۲۹ مرداد ۱۴۰۰) داراي مدرك دكتري روان شناسي تربيتي بود كه سابقه عضويت و نايب رييسي كميسيون آموزش و تحقيقات ادوار نهم و دهم مجلس شوراي اسلامي و نماينده خواف و رشتخوار استان خراسان رضوي در دوره‌هاي نهم و دهم مجلس شوراي اسلامي بود كه تاريخ ۲۹ مرداد بر اثر ابتلا به بيماري كوويد ۱۹ درگذشت.

✔️ محمود نگهبان سلامي - سياستمدار

سوابق و فعاليت ها

مرحوم نگهبان سلامي، داراي مدرك دكتري روان شناسي تربيتي بود كه سابقه نمايندگي مردم شهرستان هاي خواف و رشتخوار و عضويت و نايب رييسي كميسيون آموزش و تحقيقات ادوار نهم و دهم مجلس شوراي اسلامي را در كارنامه خود داشت.

ايشان سابقه دو دوره نمايندگي مجلس شوراي اسلامي را دارد و سپس، علاوه بر استادي در دانشگاه تربيت مدرس تهران، مسئوليت مركز امور مشاوران وزارت نفت را بر عهده داشت.

نگهابان سلامي به دو زبان عربي و انگليسي تسل كامل داشت و يكي از دلسوزترين نمايندگان مجلس براي حوزه انختابيه خود بود كه خدمات شاياني را انجام داده بود

بيوگرافي مهرداد فتحي بازيگر نقش نادر در سريال خاتون + همسرش | عكس هاي شخصي

 

ماجراي درگذشت و فوت محمود نگهبان سلامي نماينده خواف

مرحوم نگهبان‌سلامي، بعد از مدتي ابتلا به بيماري كرونا، طي يك هفته قبل به دليل عوارض ناشي از اين بيمادي به كما رفته بود كه در نهايت ديروز در يكي از بيمارستان هاي تهران فوت كرد.

گفته ميشود كه ۷۰ درصد ريه هاي وي درگير كرونا شده بود و در يك هفته قبل به علت عوارض ناشي از اين بيماري به كما رفته بود كه در نهايت در حوالي ساعت ۲۴ شب پنج شنبه ۲۹ مرداد در يكي از بيمارستان‌هاي تهران دارفاني را وداع گفت.

بيشتر بخوانيد : بيوگرافي حسن رياضي ايلديريم و همسر و فرزندانش+ ماجراي درگذشت و اشعار

 

پيام تسليت قاليباف رئيس مجلس يازدهم

محمدباقر قاليباف، رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيامي درگذشت محمودنگهبان سلامي نماينده ادوار نهم و دهم مجلس شوراي اسلامي را تسليت گفت.

متن پيام به شرح زير است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَيهِ رَاجِعُونَ

درگذشت آقاي محمودنگهبان سلامي ، نماينده ادوار نهم و دهم مجلس شوراي اسلامي را به مردم شريف خواف و رشتخوار ، خانواده محترم و ساير بستگان تسليت عرض نموده، براي آن مرحوم رحمت و مغفرت و براي بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌كنم.»

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.