بيوگرافي مسعود خياط و علت درگذشت

۱۲ بازديد

بيوگرافي مسعود خياط متولد … يكي از چهره هاي ورزشي و فوتبالي كشور و مدير رسانه اي تيم سايپا در دوران مربيگري علي دايي و از دوستان نزديك وي به دليل ابتلا به كرونا درگذشت. او مدير رسانه‌اي سابق تيم فوتبال سايپا بود كه در ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به كوويد ۱۹ فوت كرد.

بيوگرافي مسعود خياط

مسعود خياط با نام كامل مسعودشيد خياط، مدير رسانه اي پيشين تيم فوتبال سايپا در زمان مربيگري علي دايي در اين تيم كه به دليل كرونا در بيمارستان بستري شده بود، درگذشت.

مسعود خياط زاده - خبرگزاري بازار - سايت خبري بازار

علي دايي اسطوره فوتبال خبر فوت دوست و همكار نزديكش در باشگاه سايپا را در پيامي كه در صفحه اينستاگرامش منتشر كرد و نوشت:

متاسفانه يكي ديگر از دوستان جوان من بر اثر كرونا درگذشت. اگر اجازه ورود واكسن كرونا به كشور زودتر صادر ميشد، قطعا ما شاهد از دست دادن دوستان و عزيزانمان نبوديم. درگذشت مسعود خياط را به خانواده وي تسليت عرض مي‌كنم.

سوابق

مسعودشيد خياط، سالها فعاليت فوتبالي در آغاز كرده و به عنوان مدير رسانه‌اي در تيم فوتبال سايپا كار كرد. او در زمان علي دايي در اين تيم مطرح و ليگ برتري فوتبال ايران حضور داشت كه در نهايت در مرداد ماه به دليل ابتلا به ويروس كرونا در بيمارستان بستري شده بود، جان به جان آفرين تسليم كرد.

با اوجگيري شيوع كرونا دلتا در كشور از تير ماه تا مرداد ماه ۱۴۰۰ روزهاي سياه مرگ و مير را تجربه ميكنيم و تا امار از چهره هاي هنري و ورزشي تا مردم عادي گرفته تا چهره هاي سياسي و شاخص كشور كه هر روز خبر فوت يكي از اين چهره هاي سرشناس رسانه هاي ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.