بيوگرافي محمد مغانلو بازيكن فوتبال + تصاوير و زندگي شخصي

۲۲ بازديد

 زندگينامه (محمد مغانلو بازيكن فوتبال) و همسرش ، اينستاگرام محمد مغانلو بازيكن سابق گسترش فولاد تبريز و پرسپوليس تهران، زندگي شخصي و فوتبالي و ماجرا و علت دقيق فوت و درگذشت محمد مغانلو فوتباليست و تصاوير شخصي و ورزشي و قد و برادر و سن در اينجا آشنا شويد

بيوگرافي محمد مغانلو بازيكن فوتبال

محمد مغانلو (mohammad moghanloo) فوتباليست اهل ايران (زاده ۱۸ مرداد ۱۳۷۵) اصالتاً اهل شهرستان چاراويماق استان آذربايجان‌شرقي بود و برادرش نيز يكي از نامزدهاي شوراي شهر نسيم‌شهر استان تهران است . وي داراي قد ۱۷۷ كه در پست هافبك در تيم هايي چون پرسپوليس و گسترش فولاد بازي كرده بود. او در تاريخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ بر اثر سقوط از داربست دار فاني را وداع گفت.

بيوگرافي محمد مغانلو بازيكن پرسپوليس | عكس محمد مغانلو

زندگينامه محمد مغانلو فوتباليست

مغانلو با مليت كشور ايران، (۱۸ اوت ۱۹۹۶) سن دارد، قد او ۱۷۷ سانتي‌متر و به عنوان هافبك براي تيم هايي چون پرسپوليس و فجر سپاسي و گسترش فولاد تبريز بازي مي كرد و از پاي چپ خود به خوبي بهره مي‌گيرد .

 

 

بيشتر بخوانيد : بيوگرافي و عكس هاي جديد «شهريار مغانلو» فوتباليست زنجاني و همسرش + شرح سوابق

سوابق ورزشي و آمار باشگاهي

فوتبال را از كودكي شروع كرده و با درخشش در مسابقات بطور حرفه اي وارد فوتبال شده است. او در تيم هايي چون گسترش فولاد تبريز و پرسپوليس تهران و فجر شهيد سپاسي شيراز و … توپ زده بود .

اسامي بازيگران سريال دودكش 2 با نقش بازيگران (فصل دوم دودكش) +بيوگرافي

او دوران سربازي را در فجر سپاسي شيراز گذراند و در سال ۱۳۹۴ عضو تيم فوتبال پرسپوليس بود و سپس به عنوان سهميه جوانان راهي گسترش فولاد تبريز شد.

بطور يقين او يكي از فوتباليست هاي خوب و آينده دار كشورمان بود كه اجل مهلت نداد و ايشان در تاريخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ بر اثر حادثه سقوط ار داربست در نسيم شهر فوت كرد.

 

ماجرا و علت فوت و درگذشت محمد مغانلو بازيكن فوتبال

بر اساس گزارش هاي رسيده وي در حال نصب بنر تبليغاتي در قسمت ريل راه آهن بوده كه با برخورد قطار آسيب ديده و درگذشته است. اين بنر تبليغاتي براي برادر محمد مغانلو بود كه كانديداي شوراي نسيم شهر شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.