بيوگرافي ناره گريگوريان بازيگر ارمني سريال گاندو +پيج اينستاگرام

۴۲ بازديد

عكس هاي ناره گريگوريان بازيگر ارمني سريال گاندو +پيج اينستاگرام او را در ادامه ببينيد.

 

قسمت‌هاي مهمي از سريال «گاندو» در خارج از ايران روايت شده و سكانس‌هاي مربوط به دو سه كشور در تركيه و در شهر‌هاي استانبول و همچنين آنتاليا تصويربرداري شده است. همچنين بازيگران دو تابعيتي و يا ناشناخته و ترك در مجموعه تلويزيوني گاندو حضور دارند.

 سلبريتي خبر ساز اين روزها با ظاهر نامتعارف و بدون

يكي بازيگران ارمني ايراني بوده كه در زمينه  خوانندگي نيز فعاليت دارد.

او متولد دهه شصت است و و از هنرپيشه ها و هنرمندان ارمني مي باشد كه در خوانندگي و هنرپيشگي حضوري فعال دارد.

خوانندگي در سبك اپرا

ناره گريگوريان در چندسال اخير فعاليت خود را در زيمنه خوانندگي در سبك اپرا آغاز كرده و استعداد موسيقي خود را در سبك اپرا زير نظر نيما پناهي ها آغاز نموده است

عكس هاي ناره گريگوريان

او در اكثر كنسرت هاي اپرا كه در كشورمان برگزار شده همراه نيما پناهي ها و اركسترهاي سب مشابه حصور داشته است و مهمترين اعضاي گروه كُر بل كانتو به شمار مي آيد.

 

گروه اركستر كر بل كانتو توسط پناهي ها كنترل ميشود و بر اين گروه نظارت دارد و دانشجويان و علاقندان فراواني را از روش فراخوان جذب نموده و دوره هاي خود را برگزار مي كند

لازم به ذكر است كه اين گروه در تالار وحدت نيز اجرا و به نمايش گذاشته ميشود.

عكس هاي ناره گريگوريان

از وضعيت تاهل و همسر اين خانم هنرمند اطلاعاتي در فضاي مجازي وجود ندارد

گروه اركستر و كرُ بزرگ بل كانتو

بل كانتو “bellezze del canto” يا “bell’arte del canto” واژه اي به زبان ايتاليايي بوده كه در سبك اپراي ايتاليا است كه به معني ترانه زيبا يا آواز زيبا است.

 

به همين دليل است كه خانم گريگوريان قبل از اينكه وارد دنياي بازيگري حرفه اي شود در زمينه خوانندگي سبك اپرا فعاليت داشته است و تجربه بيشتري در اين زمينه دارد، هرچند كه او در تئاتر و نمايش نيز تخصص و تبحر فراواني دارد.

عكس هاي نار گريگوريان بازيگر بدون حجاب سريال گاندو

اين خانم هنرمند در جديدترين تجريه هنرپيشگي خود را در سريال گاندو حضور پيدا كرده است سريالي پربيننده و محبوب كه از شبكه سوم سيما برروي آنتن رفته و از خردادماه 1398 از اين شبكه به نمايش درآمد

 بيوگرافي بازيگران زن

آدرس پيج اينستاگرام

آدرس پيج اينستاگرام اين هنرمند كشورمان در حال حاضر و تا اين تاريخ كه اين مطلب نوشته شده است با اين آدرس (_.naregrigorian) در دسترش ميباشد . البته ممكن است در اينده تغيير كند.

بازيگر نقش فرزانه در سريال گاندو

عكس هاي ناره گريگوريان در اين سريال كه در نقش فرزانه ناصري يا يگانه صالحي نامزد مايكل و خواهرزاده آيدين ظاهر شده است را در ادامه اين صفحه ميتوانيد مشاهده نماييد.

 حسين مهري بازيگر نقش مهران در سريال هم بازي

داستان سريال «گاندو» كه پانزدهمين سريال جواد افشار براي تلويزيون است به قلم آرش قادري به نگارش درآمده كه پيش از اين هم سريال «برادر» را به كارگرداني افشار نوشته بود. سريال «گاندو» يك سريال ضدجاسوسي مهيج و خوش ساخت است كه توليد آن با زحمت زيادي همراه بوده است. خلاصه داستان سريال گاندو بر اساس واقعيت است.

گاندو «Gando» نام گونه‌اي از كروكوديل در ايران اسـت. وي را شكارچي كمين‌گر ناميده‌اند كـه قدرت بالايي دارد. كارگردان سريال، جواد افشار كـه پيش از اين سريال كيميا از او بـه نمايش درآمده گفته اسـت داستان سريال بر اساس يك داستان جاسوسي ساخته شده اسـت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.