خلاصه داستان و عكس بازيگران سريال در ميان خاكستر به كارگرداني سجاد اميريزداني

۱۵۳ بازديد

خلاصه داستان و عكس بازيگران سريال در ميان خاكستر به كارگرداني سجاد اميريزداني و تهيه كنندگي مهدي همايونفر با شما  خواهيم بود.

بلاتكليفي «در ميان خاكستر» يكساله شد/ روايتي از مظلوميت خرمشهر ...

سريال در ميان خاكستر به كارگرداني سجاد اميريزداني و تهيه كنندگي مهدي همايونفر به زودي روي آنتن شبكه آي فيلم ميرود.بازيگران سريال در ميان خاكستر و خلاصه داستان آن + بيوگرافي و عكس

در ميان خاكستر با داستاني از وقايع خرمشهر سال 96 ساخته شد و بعد از گذشت چند سال از هشتم اسفندماه 98 از شبكه آي فيلم پخش شد.
داستان و بازيگران سريال در ميان خاكستر

سريال در ميان خاكستر به نويسندگي سجاد امير يزداني براساس داستان هايي واقعي به نگارش درآمد و روايتي از دلير مردان خرمشهر را به تصوير ميكشد.

در خلاصه داستان سريال در ميان خاكستر آمده است :

در ميان خاكستر داستاني از مقاومت 34 روزه دلير مردان خرمشهر در سالهاي 57 تا 59 را به تصوير ميكشد و مبارزه مردم خرمشهر با رژيم بعث عراق و دفاع از خاك و ناموس به قيمت از دست دادن جان را با داستاني براساس واقعيت نشان ميدهد.

بيوگرافي اردشير كاظمي و همسرش

بازيگران سريال در ميان خاكستر عبارتند از :

ارسطو خوش رزم ، حميدرضا محمدي ، سوده ازغندي ، ژاله كاظمي ، ايمان سلگي ، مرتضي حسنلو ، فاطمه عريضي ، مسعود كشاورز ، مسعود رحيم پور ، اميرعلي مجلسي ، منصور نواصري ، محمدامير زارع ، بدرالسادات برنجاني ، مرتضي موفق ، سپيده علي محمدي ، حسين پوريده ، رامين قرباني ، مجتبي كاتوزيان ، حامد جعفري كيا ، امير جوشقاني و... در سريال در ميان خاكستر به ايفاي نقش پرداختند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.